مگ بلاگ

10 برنامه رایگان که هر کاربر آیفون باید نصب کند

10 برنامه رایگان که هر کاربر آیفون باید نصب کند

Apple Maps دارای مجموعه ای از ویژگی های قوی است که شامل مسیرهای محلی می شود و همین امر را می توان در مورد نقشه های گوگل نیز گفت. با این حال، اگر واقعاً به سبک زندگی در فضای باز علاقه دارید، AllTrails راهی برای رفتن است. این یک برنامه ناوبری برای یافتن مسیرهای محبوب برای پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری در کوهستان است. با استفاده از این برنامه، اکتشاف نه تنها سرگرم کننده تر است، بلکه بسیار ایمن تر است.

بنابراین، AllTrails چه چیزی دارد که دیگران ندارند؟ برای شروع، بیش از 400000 مسیرهای راهنما در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، AllTrails سطح دشواری، از جمله افزایش ارتفاع را به شما نشان می دهد، که برای کاوشگران آماتور و باتجربه بسیار مهم است. پس از رسیدن به مسیر، AllTrails شما را با استفاده از GPS گوشی خود راهنمایی می کند تا هرگز گم نشوید – حتی با Apple Watch هم کار می کند!

با این حال، چیزی که واقعا AllTrail را متمایز می کند، جامعه دوستانه و پر جنب و جوش آن است که از حدود 60 میلیون کاربر تشکیل شده است. این بدان معناست که توصیه‌هایی از کوهنوردان یا دوچرخه‌سواران با تجربه‌تر و تصاویری در بیشتر مسیرها پیدا خواهید کرد که تصویر واضح‌تری از آنچه در بیابان در انتظار شماست به شما می‌دهد.

استفاده از AllTrails رایگان است و شامل یافتن محبوب‌ترین مسیرها، پیمایش در طبیعت و ایجاد فهرستی از مسیرهای مورد علاقه شما است. با این حال، یک ردیف AllTrails+ نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نقشه‌های آفلاین را دانلود کنید، هشدارهای مربوط به پیچ‌های اشتباه را دریافت کنید، برخی از مسیرها را به‌صورت سه بعدی ببینید و از تبلیغات آزارتان ندهد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید