مگ بلاگ

10 بهترین برنامه استریم با کمتر از 5 دلار در ماه

10 بهترین برنامه استریم با کمتر از 5 دلار در ماه

با اشتراک مکس، کاربران می‌توانند تعداد زیادی سریال عالی HBO مانند «خانه اژدها» و «آخرین ما» را تماشا کنند. حتی با همه چیزهایی که در Discovery+ پیدا می‌شود، از نمایش‌های واقعیت گرفته تا برنامه‌های آشپزی همراه است. با این حال، قیمت اشتراک Max از 9.99 دلار در ماه شروع می شود، اگر کسی تبلیغاتی نمی خواهد تا 15.99 دلار می رسد. هرکسی که به برنامه‌نویسی پرستیژ اهمیتی نمی‌دهد و فقط می‌خواهد به تماشای چند “Diners، Drive-Ins، و Dives” بنشیند، می‌تواند اشتراک انفرادی Discovery+ را فقط با 4.99 دلار در ماه دریافت کند.

Discovery در سال 2020 از برنامه استریم خود رونمایی کرد و قابل توجه است که قیمت پشتیبانی شده توسط تبلیغات از آن زمان به بعد ثابت مانده است. یک ردیف بدون آگهی وجود دارد که هزینه آن کمی بیشتر و 8.99 دلار در ماه است. در هر صورت، هر دو سطح برنامه‌های یکسانی از همه شبکه‌های تحت پوشش Discovery دارند، از جمله HGTV، Food Network، A&E، TLC، Discovery Channel و بسیاری دیگر. همانطور که می توان حدس زد، این بدان معنی است که تعداد زیادی محتوا وجود دارد که باید از آن عبور کرد، با این که صفحه اصلی Discovery+ اعلام می کند، “اشتراک شامل دسترسی نامحدود به تمام 70000+ قسمت، از جمله محتوای کاملاً جدید و انحصاری که هر هفته، در تمام طول سال اضافه می شود.”

مانند بسیاری از سرویس‌های استریم قبلی، Discovery+ نیز برنامه‌نویسی اصلی خود را دارد که به نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها برگرفته از نمایش‌های محبوب کابلی هستند. این شامل «خاطرات 90 روزه» است که با زوج‌هایی که در «نامزد 90 روزه» ظاهر شده‌اند چک می‌کند. این واقعاً فقط سطح را خراش می دهد، زیرا بسیاری از نمایش های ارائه شده در Discovery+ می توانند بینندگان را برای هفته های متوالی مشغول تماشا کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید