مگ بلاگ

10 تانک از بزرگترین تانک های نظامی ساخته شده تا کنون

10 تانک از بزرگترین تانک های نظامی ساخته شده تا کنون

هر جا که ارتش ایالات متحده در چهار دهه گذشته جنگیده است، M1 Abrams استوارانه پشتیبانی زرهی ارائه کرده است. تانک اصلی جنگ ثابت کرده است که یک داستان موفقیت باورنکردنی است. از زمانی که برای اولین بار در سال 1980 معرفی شدند، تقریباً 10000 دستگاه تولید شده است. این تانک که به نام ژنرال کریتون دبلیو آبرامز نامگذاری شده است، در طول سال ها ده ها مورد تجدید نظر را پشت سر گذاشته است که آخرین نسخه M1A2 SEP Abrams است.

M1 Abrams با هزینه بیش از 10 میلیون دلار برای هر دستگاه، نه تنها یکی از سنگین ترین تانک هایی است که تا کنون ساخته شده است، بلکه در میان گران ترین تانک ها نیز قرار دارد. این تانک پرکاربردترین تانک در سرتاسر جهان است که در عراق، افغانستان و یمن عمل کرده است و توسط ارتش کشورهایی مانند استرالیا، مصر و عربستان سعودی استفاده می شود.

این تانک اکنون به یک تفنگ صاف 120 میلی‌متری L/44 M256 مجهز شده است (اما قبلاً به یک تفنگ 105 میلی‌متری L/52 M68A1 مجهز شده بود)، یک موتور 1500 اسب بخاری دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت 42 مایل در هر برسد. ساعت M1A2 SEP همچنین دارای زره ​​پوشانده شده با گرافیت و سیستم حفاظت فعال Trophy است که قابلیت‌های دفاعی بیشتری را اضافه می‌کند. وزن این مدل در مجموع 71.2 تن است که از وزن 60 تنی مدل اصلی بیشتر است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید