مگ بلاگ

10 تا از جالب ترین ماشین های بازی قدیمی تمام دوران

10 تا از جالب ترین ماشین های بازی قدیمی تمام دوران

اولین بار در سال 1983 منتشر شد، “Crossbow” یک تیرانداز با تفنگ سبک است که از یک کنترلر ثابت به شکل کمان پولادی استفاده می کند. این طرح تفنگ سبک، که دقیقاً شبیه چیز واقعی است و حتی اندازه مناسبی دارد، باعث می‌شود کابینت بلافاصله از بین جمعیت بیرون بپرد. از این گذشته، هر ماشینی دارای یک کمان پولادی با اندازه کامل نیست که به جلو متصل شده باشد. این بازی که توسط Exidy ساخته شد، بعداً به پلتفرم‌های مختلف دیگری از جمله Commodore 64 و Atari 2600 منتقل شد. همچنین به گونه‌ای طراحی شده بود که به راحتی پس از انتشار با بازی‌ها و تم‌های جدید تبدیل شود.

“Crossbow” به طور موثری به بازیکن وظیفه محافظت از گروهی از ماجراجویان را که به پهلو روی صفحه حرکت می کردند، می داد. دشمنان مختلفی سعی می‌کنند به شخصیت‌های NPC حمله کنند و بازیکن قبل از اینکه آسیبی به آنها وارد شود، با تیر کمان به آنها شلیک می‌کند. از اینجا، امکان انتخاب مکان بعدی برای بازدید از طیف وسیعی از گزینه ها وجود داشت. گیم پلی بازی تا زمانی که بازی کامل شود به همین ترتیب ادامه می یابد و پس از هر دور کامل، ماجراجویان جدیدی به فهرست اضافه می شوند. این امر محافظت از همه آنها را دشوارتر می کرد، زیرا اهداف بیشتری برای شلیک دشمنان وجود داشت. بچه های خوب همچنین می توانند توسط بازیکن مورد اصابت قرار بگیرند و باعث شود آنها آهسته تر راه بروند تا بازی چالش برانگیزتر شود.

کابینت آرکید هنگام عرضه با استقبال خوبی مواجه شد. مجله تجارت Play Meter از گیم پلی بازی تمجید کرد و در عین حال اشاره کرد که بازی گران است و بازیکنان مجبور می شوند به طور منظم پول بیشتری برای ادامه بازی اضافه کنند. در نگاهی گذشته‌نگر به بازی‌های آرکید، Flux آن را در میان 100 بازی برتر معرفی کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید