مگ بلاگ

10 تا از جالب ترین ماشین های عضلانی با موتورهای V6

10 تا از جالب ترین ماشین های عضلانی با موتورهای V6

وقتی اعلام شد که بیوک ریگال و رگال گرند نشنال در سال 1987 متوقف می شوند، بسیاری از مردم دلشان شکست. چیزی که به عنوان یک بسته ظاهری در سال 1982 آغاز شد تا سال 1984 به یک بسته منحصر به فرد تبدیل شد – برخی آن را آخرین ماشین عضلانی آمریکایی نامیدند. با این حال، زمان تغییر کرد، و یک تخته فلزی 3500 پوندی به اندازه طرح‌های جدیدتر در دهه 80 که از گاز استفاده می‌کردند، کاربردی نبود. با این حال، هیولای بزرگ دیفرانسیل عقب مورد علاقه بسیاری بود، و مهندسان این شرکت قصد نداشتند اجازه دهند Regal بدون انفجار از بین برود. GNX همان انفجار بود.

تنها 500 عدد از این بیوک GNX تولید شد و آنها باورنکردنی بودند. موتور 3.8 لیتری V6 توربوشارژر، خنک‌کننده داخلی که این هیولای عضلانی بزرگ و بلوک را تامین می‌کرد، قبلاً 245 اسب بخار نیرو تولید می‌کرد، اما بیوک می‌خواست آخرین مدل از این مدل یک فینال بزرگ داشته باشد، بنابراین آنها به مک لارن اجازه دادند آن موتور را تنظیم و اصلاح کند. تغییراتی در توربو، اینترکولر، سیستم تعلیق و بیرونی نیز اعمال شد. این موتور مجهز به 300 اسب بخار قدرت، 380 پوند فوت گشتاور بود و می توانست در 4.7 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. با این حال، چیزی که از Grand National به GNX تغییر نکرد، انتخاب رنگ بود: انتخاب‌ها مشکی یا وسیله نقلیه دیگری بود.

GNX 87 در بین افراد آگاه افسانه‌ای است، هم به دلیل ظاهر زیبا و هم طراحی موتور جذابش. این نادر، سنگین، قدرتمند و آخرین – و تنها – اجرا از نام خود است.

(تصویر ویژه توسط Buick GNX از طریق Wikimedia Commons | برش و مقیاس‌بندی شده | CC BY-SA 2.0)

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید