مگ بلاگ

10 تا از جالب ترین وسایل نقلیه SWAT (و کاری که می توانند انجام دهند)

10 تا از جالب ترین وسایل نقلیه SWAT (و کاری که می توانند انجام دهند)

RMMV Survivor R نتیجه تلاش مشترک RMMV، مستقر در خارج از آلمان، و Achleitner، یک شرکت اتریشی متخصص در خودروهای زرهی است. اولین بار در سال 2014 به نمایش گذاشته شد، بنابراین چند سال از عمر آن می گذرد، اما این بدان معنا نیست که فناوری آن در کلاس خود نیست. Survivor R یک وسیله نقلیه تاکتیکی با وزن متوسط ​​و چند منظوره است که برای انجام کارهایی فراتر از حمل و نقل سرباز طراحی شده است و موارد بسیار بیشتری وجود دارد که آن را از APC معمولی شما متمایز می کند.

بدنه Survivor از فولاد زرهی ساخته شده است، اما می توان آن را با زره اضافی تقویت کرد، که می تواند با مورد استفاده مورد نظر سازگار شود. ساختار آن نیز ضد گاز است و همچنین مجهز به سیستم تهویه CBRN است. این بدان معناست که در حالی که در Survivor، مسافران از عناصر شیمیایی، بیولوژیکی و رادیولوژیکی محافظت می شوند. همچنین دارای سنسورهایی است که وجود هر یک از این نوع سلاح ها را تشخیص می دهد.

مزیت دیگر بدنه جادار آن است که می تواند تا 10 مسافر را حمل کند، همچنین تجهیزات آنها و هر گونه تجهیزات اضافی برای ارتباط یا شناسایی. Survivor با گزینه ای برای اضافه کردن یک سیستم تهویه محافظ، سیستم اطفاء حریق، محافظ شیشه جلو، ایستگاه سلاح و بسیاری دیگر ارائه می شود.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید