مگ بلاگ

10 تا از سریع ترین استیشن واگن های ساخته شده، رتبه بندی شده

10 تا از سریع ترین استیشن واگن های ساخته شده، رتبه بندی شده

علی‌رغم اینکه واگن‌های اروپایی هیچ‌گاه مورد توجه خریداران آمریکایی قرار نگرفتند، واگن کلاس E مرسدس برای دهه‌ها در ایالات متحده و کانادا عملکرد خوبی داشته است. تا همین اواخر، تنها راهی که می‌توانستید واگن کلاس E را در آمریکای شمالی داشته باشید، نوع کمی ناهموار همه‌ترن بود. با این حال، به لطف توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر 362 اسب بخاری زیر کاپوت، E450 All-Terrain می تواند شما را تنها در 5.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند.

این عملکرد عالی است، به خصوص با توجه به اینکه E450 نه تنها یک استیشن واگن بسیار سنگین است، بلکه به صراحت یک مدل عملکردی نیز نیست. با این حال، می تواند با بسیاری از خودروهای اسپورت همگام شود و حتی از برخی هاچ بک های داغ پیشی بگیرد. شش خطی زیر کاپوت نیز دارای فناوری هیبریدی ملایم است، بنابراین حتی با زمان صفر تا 60 و آن توان خروجی، 28 مایل بر گالن در بزرگراه ممکن است. بنابراین به همان اندازه کارآمد است – اگر نه حتی کارآمدتر – به عنوان برخی از محبوب ترین هاچ بک های داغ موجود در بازار.

علاوه بر این، مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی هم برای افراد و هم برای چیزها، برخی از بهترین فناوری‌های صنعت، و صندلی‌های ردیف سوم خوب و قدیمی در قسمت عقب دریافت می‌کنید. مگر اینکه بتوانید مقداری باقیمانده را پیدا کنید، این کلاس E دیگر وجود ندارد، اما یک پیشنهاد ماشین دست دوم بسیار جالب است. همانطور که در بررسی خود از مرسدس بنز E450 4MATIC All-Terrain 2021 متوجه شدیم، این ترکیب عالی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید