مگ بلاگ

10 تا از نادرترین وانت باری که تا به حال ساخته شده است

10 تا از نادرترین وانت باری که تا به حال ساخته شده است

GMC Syclone پیکاپی بود که شبیه هیچکدام نبود. در سال 1991 تولید محدودی داشت و تا سال 1993 تعداد محدودی تولید شد و با سرعت خود همه را غافلگیر کرد. ما در اینجا از سطوح دیوانه کننده سرعت صحبت می کنیم. با موتور V6 مجهز و توربوشارژ، برخی از خودروهای اسپورت معاصر را در گرد و غبار رها کرد.

تنها در 4.3 ثانیه می تواند به 60 برسد. Syclone با سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت و ترمزهای ضد قفل چهار چرخ تجهیز شده بود که قابلیت های عملکرد آن را بیشتر می کرد و تجربه رانندگی را بیشتر از یک پیکاپ سنتی شبیه به یک خودروی اسپورت ارائه می کرد.

با یک دوره تولید کوتاه (فقط حدود 3000 دستگاه تا به حال تولید شد)، این کامیون بسیار کمیاب بود و در نتیجه امروزه ارزشمند است. Syclone جلوتر از زمان خود بود و آنچه را که از نظر عملکرد و فناوری در یک پیکاپ تراک ممکن بود به نمایش گذاشت و آن را به رقیب یکی از قدرتمندترین وانت های زمان خود تبدیل کرد. اگرچه کمی یادگار است، گواهی بر تکامل پیکاپ و حتی برای کلکسیونرها ارزشمندتر است.

نه تنها در رانندگی فوق‌العاده بود، بلکه با استایل تهاجمی و ویژگی‌های جالبش، مانند داشبورد دیجیتال، به عنوان یک کالای پرفروش متمایز بود. Syclone دارای طراحی منحصر به فرد و تهاجمی با روکش بدنه و نشان های خاص بود که آن را از سایر کامیون ها متمایز می کرد. پیشرفت‌های زیبایی و آیرودینامیک سیاه‌شده آن به ظاهر متمایز آن افزوده است.

(تصویر ویژه توسط dave_7 از طریق Wikimedia Commons | برش خورده و مقیاس‌بندی شده | CC BY 2.0)

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید