مگ بلاگ

10 ترفند دوربین گوگل پیکسل که باید امتحان کنید

10 ترفند دوربین گوگل پیکسل که باید امتحان کنید

عکاسی فرآیندی است که برای بسیاری از ما شهودی و آسان است، اما برای کسانی که آسیب های خاصی دارند می تواند یک چالش باشد. برای کسانی که بینایی ضعیفی دارند یا نابینا هستند، قرار دادن افراد در کادر و درک اینکه دقیقاً چه چیزی هنگام عکس گرفتن گرفته می شود، دشوارتر است. به هر حال، دوربین ها معمولاً فقط بازخورد بصری ارائه می دهند که همیشه مفید نیست. برای کمک به دسترسی بیشتر و فراگیرتر شدن خط Pixel، Google یک ویژگی به نام Guided Frame توسعه داده است.

Guided Frame که طی ماه‌ها آزمایش توسعه یافته است، اساساً ابزاری است که از ترکیبی از نشانه‌های صوتی، انیمیشن‌های با کنتراست بالا و بازخورد لمسی (لمسی) استفاده می‌کند تا عکس‌برداری بدون دیدن صفحه را ممکن کند. به‌عنوان مثال، به لطف ویژگی TalkBack، یک تلفن Pixel با قاب هدایت‌شده فعال شده، هنگامی که چهره‌ها در قاب قرار می‌گیرند، می‌لرزد و به‌صورت شنیداری به افراد می‌گوید که اگر در وسط قرار نگیرند، کدام جهت حرکت کنند.

گوشی هوشمند همچنین زمانی که کاربر در موقعیت صحیح قرار می گیرد به طور خودکار عکس می گیرد و نیازی به تلاش برای یافتن دکمه شاتر و احتمالاً حرکت جهت دوربین را از بین می برد. بهتر از همه، Guided Frame را می توان برای گرفتن سلفی یا عکس های گروهی استفاده کرد و به اندازه کافی هوشمند است تا اطلاعات متنی را در اختیار کاربر قرار دهد تا بهترین عکس را در همان زمان از همه افراد دریافت کند. در حالی که برای افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند ساخته شده است، Guided Frame ارزش بررسی را دارد زیرا ممکن است نکاتی را برای گرفتن سلفی بهتر به شما ارائه دهد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید