مگ بلاگ

10 دلیل برای اینکه پورشه 911 GT3 RS خودرویی گران قیمت است

10 دلیل برای اینکه پورشه 911 GT3 RS خودرویی گران قیمت است

سیستم تعلیق خودرو به سواری نرم کمک می کند. بدون سیستم تعلیق کار، هر دست انداز و چاله ای باعث می شود رانندگان و مسافران مانند پین بال در فضای داخلی تیراندازی کنند. در حالت عادی سیستم تعلیق خودرو کم و بیش ثابت می ماند و در صورت تغییر، نوبت به تیونینگ می رسد. پورشه تصمیم گرفت که هر راننده 911 GT3 RS باید سیستم تعلیق را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کند.

همانطور که قبلاً گفته شد، ساختار فیبر کربنی GT3 RS تا میله‌های نوسان آن گسترش می‌یابد که باعث می‌شود سیستم تعلیق RS سبک‌تر و قوی‌تر (و گران‌تر) از سیستم تعلیق بیشتر خودروها باشد. با این حال، تخصص تعلیق RS به همین جا ختم نمی شود. محور جلوی دو استخوانی آن از نظر آیرودینامیکی بسیار کارآمدتر است تا نیروی رو به پایین در جلوی خودرو را افزایش دهد. این تغییرات قبلاً یک پنی بسیار هزینه دارند، اما باز هم، این تازه شروع است.

GT3 RS همچنین دارای سه حالت رانندگی است: عادی، اسپرت و پیست. رانندگان می توانند با فشار دادن یک دکمه و چرخاندن یک دستگیره بین این حالت های عملکرد جابجا شوند. علاوه بر این، رانندگان می توانند تنظیمات را در هر حالت تنظیم کنند. کشش، فشرده‌سازی ضربه و برگشت، و نیروی قفل را می‌توان برای تناسب با ترجیح کاربر تغییر داد، همه از راحتی صندلی راننده – بدون خزیدن زیر ماشین. و بله، این “کنترل ماهواره ای” بسیار کم هزینه بود.

مقدار زمان، تلاش و هزینه ای که برای سیستم تعلیق یک خودروی مسابقه ای صرف می شود در حال حاضر به طرز خیره کننده ای زیاد است، اما به رانندگانی که مهارت های مهندسی صفر دارند، توانایی تغییر سیستم تعلیق را بدون برداشتن دست از روی فرمان بدهند؟ این هزینه حتی بیشتر است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید