مگ بلاگ

10 دلیل که شورولت کوروت Z06 خودروی گران قیمتی است

10 دلیل که شورولت کوروت Z06 خودروی گران قیمتی است

اگر توانایی خرید شورولت کوروت Z06 را ندارید، احتمالاً نمی توانید یک فراری پوروسانگو نیز بخرید. اما وقتی اکثر مردم به قیمت یک ماشین نگاه می کنند، فقط قیمت برچسب را می بینند. در حالی که این امر به ناچار نوشتن اکثر خریداران چک را به خود اختصاص می دهد، عمل خرید خودرو شامل هزینه های پنهانی زیادی است که برای افرادی که Z06 می خرند دو برابر است.

احتمالاً جای تعجب نیست که قیمت برچسب Z06، صرف نظر از جایی که فرد آن را خریداری می کند، شامل مالیات نمی شود. خریداران هنوز باید برای مالیات بر فروش و سایر هزینه‌های مشمول مالیات مانند اسناد و مدارک هزینه کنند، اما اینها فقط شروع است. مالکان نیز باید هزینه ثبت نام، تشکیل پرونده، عنوان و پلاک خودرو و بیمه را پرداخت کنند. با این حال، این امتیازات استاندارد برای خودروها هستند و مختص Z06 نیستند.

وقتی کسی یک Z06 می‌خرد، با مالیات گاز گزلر مواجه می‌شود. این هزینه برای منصرف کردن مردم از خرید خودروهایی که استانداردهای بهره وری سوخت مدرن را ندارند طراحی شده است. مردم هنوز هم می‌توانند هر خودرویی را که می‌خواهند بخرند، اما اگر وسیله نقلیه جدیدشان 22.5 مایل به گالن نرسد، کیف پول آنها 1000 تا 7700 دلار سبک‌تر خواهد بود. از آنجایی که کوروت Z06 میانگین 15 MPG دارد، 3000 دلار اضافی برای خریداران به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، از آنجایی که Z06 یک خودروی فانتزی با رنگ کاری لوکس است، برخی از مالکان جدید ممکن است وسوسه شوند که از سرمایه خود با افزودنی هایی مانند فیلم های رنگ محافظ محافظت کنند. این گزینه‌ها، که معمولاً فقط توسط شرکت‌های شخص ثالث ارائه می‌شوند، در برابر خراش و سنگریزه‌های پرتابه اشتباه محافظت می‌کنند، که احتمالاً برای هر کسی که یکی از رنگ‌های گران‌تر را انتخاب می‌کند، بسیار مهم است. این دقیقا بیمه نیست، اما همان آرامش را فراهم می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید