مگ بلاگ

10 راه برای محافظت از گوشی هوشمند خود بدون قاب بزرگ

10 راه برای محافظت از گوشی هوشمند خود بدون قاب بزرگ

از فاصله دور، پوسته یا روکش گوشی هوشمند ممکن است به راحتی با باریک ترین قاب گوشی اشتباه گرفته شود. با این حال، در حالی که هر دو یک سپر محافظ در اطراف دستگاه شما تشکیل می دهند، شباهت ها به همین جا ختم می شود. پوست یک لایه محافظ نازک و سبک است که روی گوشی شما قرار می گیرد و برای جلوگیری از خراشیدگی مناسب است. پوسته‌ها که در طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلف موجود هستند، به شما امکان می‌دهند ظاهر دستگاه خود را بدون وزن اضافی که معمولاً با قاب‌های تلفن همراه است، شخصی‌سازی کنید.

بسیاری از پوسته‌های گوشی‌های هوشمند با بافت‌هایی طراحی شده‌اند که چسبندگی شما بر روی دستگاه را بهبود می‌بخشد و احتمال افتادن تصادفی را کاهش می‌دهد. موادی مانند فیبر کربن یا وینیل بافت‌دار که برای ساختن پوست‌ها استفاده می‌شود به جذابیت بصری می‌افزاید و سطحی قابل لمس ایجاد می‌کند که در دست شما احساس امنیت و راحتی می‌کند. این بهبود ظریف می تواند به طور قابل توجهی بر استفاده روزانه تأثیر بگذارد، به خصوص برای تلفن های بزرگتر که ممکن است لیز باشند و در دست گرفتن آنها سخت تر باشد.

نصب پوسته ها نیز بسیار آسان است و می توانید خودتان با پیروی از دستورالعمل هایی که سازنده ها در کنار محصول ارائه می دهند، آن را انجام دهید. به عنوان مثال، شما می توانید استیکر سفید پوست را تنها در چهار مرحله ساده روی آیفون خود نصب کنید و اگر تصمیم به برداشتن آن داشته باشید، هیچ اثری از چسب باقی نمی گذارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید