مگ بلاگ

10 روشی که می توانید در سال 2024 یک ماشین را به صورت آزمایشی اجرا کنید (در واقعیت مجازی یا واقعی)

10 روشی که می توانید در سال 2024 یک ماشین را به صورت آزمایشی اجرا کنید (در واقعیت مجازی یا واقعی)

یکی از جدیدترین بازی‌های موجود در این لیست، Big Shots توسط AlterEyes XR است که امیدوار است بتواند چشم‌انداز بازی‌های VR را بازتعریف کند. این عنوان یک تجربه همکاری بین پلتفرمی را معرفی می‌کند که بازیکنان را در برابر انبوهی از بیگانگان بی‌امان قرار می‌دهد. در حالی که فعلاً منتشر نشده است، تریلرها و تیزرهای زیادی برای ادامه تبلیغات وجود دارد. Big Shots که بر روی پلتفرم هایی از جمله Meta Quest App Lab، PSVR2، Pico و Steam موجود است، یک بازی مورد انتظار است.

یکی از نقاط کانونی بزرگ برای توسعه دهندگان Big Shots چیزی است که آنها آن را سیستم حرکتی “چرخش کشیدن” می نامند. همانطور که بسیاری از علاقه مندان به واقعیت مجازی می دانند، حرکت در دنیای مجازی می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر به راحتی دچار بیماری حرکتی شوید. برخلاف روش‌های سنتی، که اغلب شامل حرکت روی ریل، انتقال فوری از راه دور یا ناوبری اول شخص معمولی است، «چرخش کشیدن» به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با حرکتی لمسی و سبک کشیدن و رها کردن، ماشین خود را مانور دهند. این شبیه به اسکرول کردن با گرفتن و حرکت دادن یک صفحه روی صفحه است. امیدواریم این امکان انجام حرکات مکانیکی پیچیده تری را در بازی فراهم کند.

علاوه بر این، Big Shots به دلیل عناصر گیم پلی سرکش خود متمایز است. بازیکنان می توانند به نیروها بپیوندند، با امواج دشمنان مقابله کنند و به تدریج توانایی های ماشین های خود را ارتقا دهند تا در برابر چالش های فزاینده مقاومت کنند. این ترکیبی از بازی مشارکتی و پیشرفت استراتژیک لایه جدیدی از عمق را به بازی اضافه می کند و روشی نوآورانه برای هدایت یک ماشین در دنیای مجازی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید