مگ بلاگ

10 مورد از بزرگترین لحظات در تاریخ آمازون

10 مورد از بزرگترین لحظات در تاریخ آمازون

یکی از مزیت های اصلی آمازون این است که بسیاری از محصولاتی که در سایت خریداری می کنید می توانند در زمان بسیار کوتاهی تحویل داده شوند. این معمولاً روز بعد است، اگرچه در برخی موارد، آمازون حتی می تواند خرید شما را در همان روزی که سفارش داده است به شما برساند. این سرویس برای اولین بار در سال 2005 راه اندازی شد و آمازون به اعضا این امکان را می دهد تا هزینه اشتراک سالانه 79 دلار را برای دسترسی به حمل و نقل رایگان دو روزه در سراسر ایالات متحده و سایر نقاط جهان بپردازند. این شروع چیزی بود که در نهایت به بخش عمده ای از کسب و کارهای اضافی آمازون در سال های آینده تبدیل می شد.

آمازون پرایم بعداً برای ارائه مزایای دیگری غیر از حمل و نقل سریعتر گسترش یافت. به طور قابل توجهی، سال 2011 شاهد معرفی Amazon Prime Video بودیم، سرویسی که هزاران فیلم و سریال تلویزیونی را بدون هزینه اضافی به اعضای آمازون پرایم ارائه می کرد. در همان سال، آمازون به عنوان بخشی از اشتراک، دسترسی به کتابخانه امانت داری Kindle Owners را اضافه کرد. در سال 2014، قیمت آمازون پرایم به 99 دلار افزایش یافت، اگرچه اکنون با آمازون موزیک همراه شده است.

سرویس اشتراک اکنون خرید مواد غذایی، دسترسی رایگان به برخی بازی‌ها، اشتراک توییچ، کتاب‌های الکترونیکی رایگان و مجموعه گسترده‌ای از خدمات پخش را ارائه می‌دهد. جف بزوس در سال 2021 فاش کرد که آمازون پرایم بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید