مگ بلاگ

10 مورد از قابل اعتمادترین موتورهای سوبارو که تا کنون ساخته شده است

10 مورد از قابل اعتمادترین موتورهای سوبارو که تا کنون ساخته شده است

در حالی که سوبارو به موتورهای چهار سیلندر باکسر معروف است، این شرکت با نیروگاه های شش سیلندر نیز موفقیت هایی داشته است. EZ30 که گاهی اوقات H6 نامیده می شود، یکی از محبوب ترین ها است، اگرچه اولین نبود. این افتخار نصیب موتور ER27 در اواخر دهه 80 سوبارو XT6 می شود. XT6 به خاطر موتورش و یکی از آیرودینامیک ترین خودروهای آن زمان قابل توجه است.

در سال 1999 از ابتدا طراحی شد و سپس در Legacy و Outback یافت شد، نسخه‌های بعدی مانند EZ30D و EZ30R نیز در Outbacks، Legacies و Tribeca جدید استفاده شدند. در حالی که تولید آن در سال 2009 متوقف شد، به عنوان یک موتور قابل اعتماد در نظر گرفته می شود، با یک زنجیر زمان که باید طول عمر موتور را به جای تسمه 60 کیلویی دوام بیاورد.

تکنسین های سوبارو به ما گفتند: “EZ30 در رده دوم قرار دارد (بعد از EJ22) اما تنها مشکل نشت پوشش زمان بندی است.” مسائل مربوط به نشت روغن از پوشش زمان بندی و واشر پوشش سوپاپ اغلب ذکر شده است، و دارای طراحی عرشه باز است که قبلاً از آن شکایت کردیم. برای رانندگانی که از وسایل نقلیه استفاده می کنند، این مشکلی نیست. بوکسر 3.0 لیتری سوبارو برای شاسی بلندهای بزرگش ساخته شده است که در ترایبکا تغییراتی صورت گرفته است. 150-180k اغلب به عنوان طول عمر این موتورهای شش سیلندر ذکر می شود، و نسخه های بعدی مانند EZ30R به دلیل جابجایی زیاد، وزن سبک و نسبت تراکم خوب، پلتفرم های محبوبی برای اصلاح هستند.

(تصویر ویژه توسط 天然ガ از طریق Wikimedia Commons | برش داده شده و مقیاس‌بندی شده | CCA Share Alike 3.0 Unported)

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید