مگ بلاگ

10 نکته ای که باید قبل از نصب پنل های خورشیدی در خانه خود بدانید

10 نکته ای که باید قبل از نصب پنل های خورشیدی در خانه خود بدانید

در سال 2018، کمیسیون انرژی کالیفرنیا دستور داد که از سال 2020، تمام خانه‌ها و آپارتمان‌های جدید با پنل‌های خورشیدی ساخته شوند. این برای ساختمان های آینده خوب است، اما صاحبان خانه در خانه های قبلی که می خواهند برق خورشیدی نصب کنند چطور؟ آن وقت یک وضعیت موردی است و همه جا هم همینطور است.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است قبل از نصب پنل های خورشیدی به مجوز نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، صاحبان خانه در شهر نیویورک و در سراسر شهرستان سن برناردینو کالیفرنیا به مجوز پنل خورشیدی نیاز دارند، اما اکثر مردم در نیوجرسی می‌توانند آینه‌های خورشیدی را بدون آینه به خانه‌های خود اضافه کنند – تا زمانی که تاسیسات با قوانین ساختمانی محلی و مقررات منطقه‌بندی مطابقت داشته باشند. با این حال، این قانون ضعیف برای مردم مناطق تاریخی و مناطق حفاظت شده اعمال نمی شود. صرف نظر از محل زندگی شما، اگر خانه یا آپارتمان اجاره می کنید، برای نصب پنل های خورشیدی نیز باید از صاحبخانه اجازه بگیرید. اگر این معیارها را رعایت نکنید، همیشه می توانید پنل های خورشیدی قابل حمل بخرید.

حتی اگر بتوانید مجوز پنل خورشیدی دریافت کنید، باز هم باید هزینه های بیمه و مالیات را در نظر بگیرید. بسیاری از قراردادهای بیمه خانه پانل های خورشیدی را پوشش می دهند، اما گاهی اوقات شما مجبور به خرید یک بیمه نامه جداگانه هستید. و اگر این کار را کردید، مطمئن شوید که خسارت باد و تگرگ را پوشش می دهد، زیرا آنها بلای همه پنل های خورشیدی هستند. علاوه بر این، بسته به محل زندگی شما، ممکن است از معافیت مالیاتی دارایی خورشیدی، معافیت مالیاتی فروش خورشیدی یا هر دو برخوردار شوید. یا هیچ کدام، همانطور که در ایالت هایی مانند آیداهو، نوادا، وایومینگ و پنسیلوانیا وجود دارد.

همیشه ریاضی مربوطه را دوباره بررسی کنید. حتی اگر بعد از نصب پنل‌های خورشیدی مجبور به پرداخت هزینه اضافی باشید، ممکن است بتوانید با تمام پولی که در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنید، آنها را بپردازید – و مقداری پول باقی می‌ماند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید