مگ بلاگ

10 وسیله نقلیه جنگ ستارگان که ای کاش می توانستیم خلبانی کنیم

10 وسیله نقلیه جنگ ستارگان که ای کاش می توانستیم خلبانی کنیم

اگرچه فصل 2 “ماندالوریان” سفر این کشتی را به پایان می رساند، اما Razor Crest هنوز یک کشتی جذاب برای افراد عادی است. این وسیله نقلیه هم به عنوان وسیله نقلیه و هم خانه برای شکارچی فضل دین جارین عمل می کند. قابلیت ها و امکانات کامل آن بر روی صفحه نمایش در نمایشگاه مورد بررسی قرار نگرفتند، اما فضای داخلی جادار و ویژگی های منحصر به فرد آن به عنوان یک وسیله نقلیه فوق العاده برای خلبان نوید زیادی را نشان می دهد.

حتی پس از شلیک گلوله، انجام فرود تصادفی، و از بین رفتن قطعات، Razor Crest تقریباً همیشه قادر به بازیابی و پرواز مجدد است. فقط یک انفجار از یک رزمناو عظیم در “فصل 14: تراژدی” آن را برای همیشه از کار انداخت، و بعید است که یک فرد معمولی کشتی را در شرایطی مشابه قرار دهد. همانطور که فضاپیمای زنده در جنگ ستارگان حرکت می کند، مطمئناً بسیار قابل اعتمادتر از هزاره فالکون به نظر می رسد، حتی اگر عمر طولانی نداشته باشد.

Razor Crest دارای فضای داخلی جادار و حتی محفظه های کربنیتی است. به لطف وضعیت قبلی خود به عنوان یک وسیله نقلیه نظامی، کشتی به راحتی می تواند خود را در برابر سایر کشتی های مدرن نگه دارد، همانطور که مشاهده می شود وقتی دین جارین از مانورهای مخاطره آمیزی در “فصل 10: مسافر” استفاده می کند تا رد یک جفت X-Wings را گم کند. این مانور می‌توانست آن مانورها را با مشکلات کمی انجام دهد، اگرچه پس از سقوط بدشانس در یک گودال به شدت آسیب دید.

این یک وسیله نقلیه فوق‌العاده برای هر طرفدار جنگ ستارگان است، اما کسانی که به دنبال خلبانی Razor Crest هستند باید نسبت به Din Djarin روی مراقبت بهتر از آن تمرکز کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید