مگ بلاگ

10 کاربرد غیرمنتظره برای قطعات کامپیوتر قدیمی

10 کاربرد غیرمنتظره برای قطعات کامپیوتر قدیمی

برج کامپیوتر ممکن است یکی از معدود قطعات کامپیوتری باشد که استفاده مجدد از آن آسان است، حتی اگر در حال ارتقاء تنظیمات خود باشید. برج‌ها انعطاف‌پذیر هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه مدل‌ها و مدل‌های مختلف هر جزء را در خود جای دهند، چه CPU، چه GPU یا سیستم خنک‌کننده. با این حال، مواردی وجود دارد که برای مثال، به دلیل آسیب دیدگی یا اگر اصل شما قدیمی است، ممکن است نیاز به تعویض برج داشته باشید. در این موارد، لزوماً مجبور نیستید برج قدیمی خود را دور بیندازید زیرا روش‌های شگفت‌انگیزی برای تغییر کاربری وجود دارد.

با این ایده می توانید دنیای دیجیتال و طبیعت را با هم ترکیب کنید تا یک مورد برای گیاهان و گل ها بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه چیز را از داخل برج بردارید، صفحه جلویی یا پشتی آن را بردارید و سپس مقداری پارچه محوطه را روی آن قرار دهید تا از آفات ناخواسته جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که خاک از هیچ یک از دریچه ها یا دریچه ها بیرون نمی ریزد. پریز برق. سپس باید آن را خوب بشویید و محفظه را با خاک پر کنید و گیاهی مناسب برای فضای خود پیدا کنید.

این می تواند یک راه عالی برای روشن کردن فضای داخلی شما یا اضافه کردن رنگ به حیاط شما باشد، به خصوص با توجه به اینکه برج های کامپیوتری معمولا جمع و جور هستند و می توانند با زیبایی یک اتاق پر از فناوری های دیگر بهتر از یک گلخانه معمولی مطابقت داشته باشند. به این واقعیت توجه کنید که این یک مفهوم بسیار آسان برای عملی کردن است، و گلدان PC تاور روشی جذاب برای استفاده از کیسی است که در غیر این صورت به محل دفن زباله می رفت.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید