مگ بلاگ

10 یافته حمل و نقل بندری که در هنگام تعویض موتور به کار می آیند

10 یافته حمل و نقل بندری که در هنگام تعویض موتور به کار می آیند

حذف موتور تقریباً همیشه نیمه آسان‌تر کار است. توضیح ساده این است که فقط باید مقداری مایعات را تخلیه کرد، برخی بست‌ها را با آچار ضربه‌ای باز کرد، داده‌ها و کانکتورهای الکتریکی را جدا کرد و موتور را بلند کرد. اما در حین نصب، تعدادی از عوامل دیگر از جمله گشتاور بست وارد می شوند. تقریباً برای هر پیچ و مهره ای که باید دوباره وصل شود، مشخصاتی وجود دارد، و گشتاور زیاد یا کم آن پیچ ها می تواند منجر به نشتی، شل شدن اتصالات یا حتی ترک خوردن قطعات شود.

در حالی که اکثر فناوران دارای آچار گشتاور ½ اینچی برای محکم کردن مهره‌ها هستند، آداپتور گشتاور دیجیتال Drive Quinn ⅜ یک راه‌حل منحصربه‌فرد است. این ابزار کوچکی است که هر جغجغه یا میله شکن 3/8 اینچی را به یک آچار گشتاور تبدیل می‌کند، و با قیمت 40 دلار با بسیاری از آچارهای گشتاور اختصاصی قابل مقایسه است، اما تعداد زیادی زنگ و سوت اضافی ارائه می‌دهد.

آداپتور Quinn دارای محدوده گشتاوری از 5.9 تا 59 فوت پوند است و می تواند تنظیم شود تا در صورت رسیدن به گشتاور مورد نظر، سیگنال صوتی را ارائه دهد. یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ اعدادی را نشان می دهد که به راحتی قابل خواندن هستند و اندازه گیری ها را می توان بر حسب ft-lbs، Nm و kg-m نشان داد. این ابزار حتی 50 قرائت آخر را نیز ثبت می‌کند، اگر کسی شروع به گشتاور کردن چیزی مانند درب موتور کند و کنده شود یا حواسش پرت شود مفید است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید