مگ بلاگ

10 ابزار حمل و نقل بندری که هر نجاری در خانه می خواهد

10 ابزار حمل و نقل بندری که هر نجاری در خانه می خواهد

برای شروع کار نجاری به مقدار زیادی نیاز ندارید. یکی از اولین چیزهایی که به آن نیاز دارید یک میز کار جامد خوب برای ساخت آنهاست. میز کار جایی است که شما قطعات کار را در هر پروژه ای قرار می دهید، مونتاژ می کنید و به آن می پیوندید، و این میز کاملاً با این صورتحساب مطابقت دارد. این مربع، محکم، و از چوب سخت مرکب ساخته شده است که احساس پایداری می کند. چند کشو جامد و یک گیره نجاری و سگ نیمکتی توکار برخی از ویژگی‌های ممتاز را اضافه می‌کنند که اغلب در یک میز کار سطح ابتدایی نمی‌یابید، از جمله مواردی که هزینه بسیار بیشتری دارند.

همانطور که این ویدیوی یوتیوب نشان می دهد، نیاز به مونتاژ خارج از جعبه دارد، اما چیزی که حتی یک نجاری مبتدی نتواند از عهده آن بر بیاید. این نیمکت با قیمت 179.99 دلار – و اغلب با قیمتی کمتر به فروش می رسد – آماده مونتاژ با پول کمتری نسبت به چوب و سخت افزار مورد نیاز است که اگر بخواهید خودتان آن را بسازید.

بسیاری از کارگران چوب از ساختن میز کار خود لذت می برند، با ویژگی ها و سفارشی سازی هایی که به آن احساس شخصی می کند. برای کسانی که تصمیم می‌گیرند مسیر ساختن نیمکت نهایی نجاری را نگذرانند یا برای کسانی که هنوز به آن نرسیده‌اند، این واحد چوب سخت، با خطوط تمیز و سطوح واقعی، قیمتی مناسب دارد. حتی اگر بعداً تصمیم به ایجاد یک ارتقاء داشته باشید، این میز کار آماده مکان مناسبی برای ساختن میز بعدی شما است و وجود این نیمکت به عنوان یک ایستگاه کاری ثانویه به ندرت در هیچ کارگاهی نادیده گرفته می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای