مگ بلاگ

10 بهترین برنامه تناسب اندام برای اپل واچ شما در سال 2023

10 بهترین برنامه تناسب اندام برای اپل واچ شما در سال 2023

سلام، آیا می دانستید که اپل واچ در برابر آب مقاوم است؟ خوب، همه مدل‌ها برای غوطه‌ور شدن ساخته نشده‌اند، اما اگر یکی از این مدل‌ها را دارید، فرصت عالی برای رفتن به کنار استخر تمرینی است. شنا، به هر حال، یکی از بهترین تمرینات کاردیوی تمام بدن محسوب می شود و به ویژه برای افرادی که مفاصلشان نمی توانند تاثیر تند دویدن خیابانی را تحمل کنند، مفید است. اگر بخشی از برنامه تمرینی شما شامل غوطه ور شدن است، MySwimPro اپلیکیشنی است که برای مدیریت زمان خود در آب به آن نیاز دارید.

MySwimPro از کاربران جدید می‌خواهد پرسشنامه‌ای را پر کنند، سپس توصیه‌های تمرین شنا را بر اساس پاسخ‌هایشان ارائه می‌دهد، همراه با ویدئوهایی که دلایل پشت آن‌ها را توضیح می‌دهد و تکنیک را نشان می‌دهد. با اپل واچ، نه تنها بیومتریک استاندارد آنبورد، بلکه متغیرهایی مانند میزان ضربه و ضربات در هر دور را نیز ردیابی می کند. شما همچنین می توانید یک تمرین کاملاً بدون هدایت را دنبال کنید، چه در استخر و چه برای ماجراجویان، در آب های آزاد.

شنا یک فعالیت ورزشی محبوب است و MySwimPro تنها بازی در شهر از این نظر نیست، اما اگر ضربات و لگد تمرکز زندگی تناسب اندام شما باشد، عمیق ترین و پر ویژگی ترین گزینه در اطراف است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل