مگ بلاگ

10 تا از سریعترین خودروهای ساخته شده با موتور V12

10 تا از سریعترین خودروهای ساخته شده با موتور V12

لامبورگینی آونتادور را در سال 2011 معرفی کرد و به علاقه مندان یک ابرخودرو با فناوری های جدید و یک نیروگاه قدرتمند V12 هدیه داد. Ultimae ارسال وحشیانه این برند برای آونتادور است که بر خالص‌ترین ویژگی‌های نسخه‌های قبلی تمرکز دارد تا پایانی عالی داشته باشد. مانند مدل های قبلی، Ultimae دارای مونوکوک فیبر کربنی است که استحکام و کاهش وزن بی سابقه ای را ارائه می دهد.

همچنین دارای یک موتور قدرتمند V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری است که 769 اسب بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این نسخه از موتور V12 قدرتمندترین V12 تنفس طبیعی تولید شده در تاریخ لامبورگینی است. این به لطف استفاده لامبورگینی از شیرهای ورودی تیتانیوم است که به ارائه عملکرد بدون افت کمک می کند. لامبورگینی V12 را با یک گیربکس دستی هفت سرعته خودکار جفت می کند و نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد. گیربکس رباتیک شده نوید تعویض سریع دنده را می دهد در حالی که وزن کم و اندازه کوچکتری نسبت به گیربکس دستی دارد. این پیشرانه Aventador Ultimae را قادر می‌سازد تا در ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۲۲۱ مایل در ساعت برسد.

علاوه بر موتور V12 نمادین، Ultimae دارای سیستم فرمان عقب و کمک فنرهای جلو و عقب مغناطیسی است. این سیستم ها به آن کمک می کنند تا عملکرد پویا را در سرعت های پایین و بالا ارائه دهد. Ultimae همچنین دارای چهار حالت رانندگی است: Strada، Sport، Corsa و Ego. آنها کنترل کامل گیربکس، موتور، فرمان، کشش، کنترل پایداری و سیستم تعلیق را تضمین می کنند و به ارائه یک تجربه رانندگی منحصر به فرد کمک می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،