مگ بلاگ

10 روشی که تلفن قدیمی شما می تواند در سال 2024 در هزینه شما صرفه جویی کند

10 روشی که تلفن قدیمی شما می تواند در سال 2024 در هزینه شما صرفه جویی کند

تعداد کمی مخالف مزایای نصب داشکام برای مستندسازی زمان رانندگی و محافظت از منافع شما در صورت وقوع تصادف در جاده هستند. با این حال، داش‌کم‌ها می‌توانند گران باشند، و این بدان معناست که آنها همیشه گزینه مناسبی برای همه نیستند.

خوشبختانه، اگر صاحب یک گوشی هوشمند قدیمی هستید، می‌توانید با تغییر کاربری گوشی قدیمی خود، از هزینه یک داش‌کم غیرفعال صرفه‌جویی کنید. اکثر برنامه‌های داش‌کم مزایای ضبط حلقه، حسگرهای تشخیص برخورد و ردیابی موقعیت را در اختیار شما قرار می‌دهند. و در حالی که شما می توانید استدلال کنید که آنها نسبت به قرارداد واقعی کمتر قابل اعتماد هستند، آنها یک جایگزین کم بودجه ارائه می دهند که هنوز هم بسیار بیشتر از حمل نکردن آن در هواپیما است.

به لطف برنامه‌های جامع و رایگان مانند DailyRoads Voyager، این فرآیند نیز نسبتاً ساده است. پس از دانلود، DailyRoads به عنوان یک جعبه سیاه، دوربین داشبورد یا DVR خودکار عمل می کند و به طور مداوم فیلم و عکس های سفرهای شما را ضبط می کند. از ضبط چرخه ای استفاده می کند و به صورت دوره ای فیلم های قدیمی را پاک می کند تا ذخیره سازی حافظه هرگز مشکل ساز نشود. سایر برنامه‌های داش‌کم مانند Nexar به یک داش‌کم سازگار نیاز دارند، اما مزایایی مانند ضبط ویدیوی 4K و ذخیره‌سازی ابری را ارائه می‌دهند تا هر تصویر با جزئیات بی‌عیب و نقص گرفته شود و به راحتی قابل دسترسی باشد. حتی دارای ردیابی GPS است تا شما به اطلاعاتی مجهز شوید که تمام جزئیات سفر شما را پوشش می دهد.

از جنبه منفی، برخی از برنامه‌های وب‌کم رایگان با تبلیغات همراه هستند و می‌توانند باتری گوشی شما را خالی کنند، به خصوص اگر مدل قدیمی‌تری باشد. با این وجود، آنها همچنان یک جایگزین عملی و مقرون به صرفه هستند که آرامش خاطر و استفاده عالی را برای تلفن قدیمی شما ارائه می دهند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،