مگ بلاگ

10 مورد از غیرمنتظره‌ترین گوشی‌های اندرویدی HTC، رتبه‌بندی شده بر اساس Weirdness

10 مورد از غیرمنتظره‌ترین گوشی‌های اندرویدی HTC، رتبه‌بندی شده بر اساس Weirdness

اولین گوشی در لیست ما دقیقاً عجیب نبود، اما نمایشگر برتر آن تا حدودی غیرمنتظره بود. HTC Droid DNA اولین گوشی هوشمند با رزولوشن 1080p بود که در ایالات متحده عرضه شد، و این صفحه نمایش 5 اینچی خیره کننده رقبای خود را شکست داد و به تولیدکنندگان تایوانی خود چیزی را داد که در مورد آن خوشحال شوند. در حالی که پنج اینچ در آن زمان به هیچ وجه بزرگترین نمایشگر نبود، اما هنوز اندازه مناسبی داشت. با این حال، این وضوح بالا بود که DNA Droid را به سطوح پرچمدار ارتقا داد. این گوشی دارای 440ppi (پیکسل در هر اینچ) بود که حتی پرفروش‌ترین گوشی‌های آن سال یعنی iPhone 5 و Samsung Galaxy S3 نیز نمی‌توانستند با آن رقابت کنند.

در بررسی DNA Droid در سال 2012، ما همچنین در مورد کیفیت فوق العاده ویدیو نظر دادیم. 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه دوباره با گوشی های پرفروش آن سال مطابقت داشت و ما متوجه رنگ های طبیعی، کنتراست عمیق و وضوح چشمگیر فیلم شدیم. با این حال، این فشار بزرگ برای نمایشگر با رزولوشن بالا به این معنی بود که HTC Droid DNA باید در زمینه‌های دیگر به خطر بیفتد، که با باتری 2020 میلی‌آمپر ساعتی خود انجام داد. طول عمر ضعیفی داشت و وضعیت غیرقابل جابجایی آن برای بسیاری از کاربرانی که عادت داشتند هر زمان که لازم بود آن را تعویض کنند مشکل ساز بود.

ما همچنین اشاره کردیم که حافظه داخلی فقط 11 گیگابایت در دسترس بود و بدون اسلات کارت micro SD بود. بنابراین، به زودی مشخص شد که خریداران دقیقا چه چیزی را قربانی می کنند. با این حال، وقتی در نظر بگیرید که نسخه ژاپنی، HTC J Butterfly، دارای یک شکاف است، برخی شروع به تعجب کردند که چرا چنین فداکاری برای نمایشگر زیبا وجود دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS