مگ بلاگ

10 ویژگی مخفی iOS 17.4 که می خواهید در آیفون خود استفاده کنید

10 ویژگی مخفی iOS 17.4 که می خواهید در آیفون خود استفاده کنید

سیری مدتی است که ابزار مفیدی برای ارسال و دریافت پیام است. با استفاده از دستیار مجازی، کاربران آیفون می‌توانند پیام‌هایی را برایشان خوانده یا متن‌هایی را که می‌خواهند برای دیگران ارسال کنند، دیکته کنند. این ویژگی‌ها می‌توانند به‌ویژه زمانی مفید باشند که در حال انجام کاری هستید، به این معنی که نمی‌توانید به صورت فیزیکی تلفن خود را لمس کنید یا خودتان پیام‌ها را تایپ کنید، مانند زمانی که در حال رانندگی با ماشین هستید.

ویژگی جدیدی که با آپدیت iOS 17.4 معرفی شد، با اجازه دادن به سیری برای خواندن پیام ها به چندین زبان، به آن اضافه می کند. این بدان معناست که دستیار نه تنها پیام های دریافتی شما را به زبان انتخابی شما، بلکه به هر یک از زبان های دیگر پشتیبانی می کند. اینها عبارتند از عربی، ماندارین، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی، در میان بیش از ده ها مورد دیگر. اگرچه این قابلیتی نیست که برای همه جذاب باشد، اما برای هر کسی که به بیش از یک زبان صحبت می‌کند یا در تلاش برای توسعه مهارت‌های دوزبانه است، می‌تواند مفید باشد.

افزودن زبان های اضافی به واژگان سیری یک فرآیند ساده است. شما به سادگی باید به تنظیمات بروید، بخش Siri و جستجو را پیدا کنید و سپس بر روی Messaging with Siri کلیک کنید. از آنجا، می‌توانید هر یک از زبان‌های پشتیبانی‌شده را که می‌خواهید سیری در آینده استفاده کند، دانلود و فعال کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS