مگ بلاگ

11 لوازم جانبی ضروری بازی برای گیمرهای رایانه شخصی و لپ تاپ در سال 2024

11 لوازم جانبی ضروری بازی برای گیمرهای رایانه شخصی و لپ تاپ در سال 2024

چه گیمری باشید که روی عناوین چندنفره آنلاین تمرکز کرده و نیاز به برقراری ارتباط با هم تیمی‌های خود دارید یا بازیکنی که از حالت‌های کمپین لذت می‌برد، یک هدست بازی خوب یک قطعه ضروری از کیت است. آنها می توانند تجربه بازی را به طرز چشمگیری تغییر دهند و نه تنها کیفیت صدایی را که می شنوید بهبود بخشند، بلکه به خلاص شدن از شر حواس پرتی های مزاحم و غرق شدن بیشتر در دنیای خیالی کمک می کنند. هدست بازی همچنین می‌تواند برای کسانی که در فضاهای جمعی بازی می‌کنند بسیار مفید باشد، زیرا به این معنی است که صدای رایانه یا لپ‌تاپ شما نیازی به ایجاد مزاحمت برای دیگران ندارد.

وقتی نوبت به انتخاب هدست مناسب می‌رسد، می‌توان به راحتی با تعداد زیادی از انتخاب‌های پیشنهادی غرق شد. ده ها برند و صدها مدل برای انتخاب وجود دارد، از هدست های پشت باز و بسته گرفته تا مدل های سیمی و بی سیم. چند تولیدکننده چشمگیر وجود دارد که باید به آنها پایبند بود، از جمله Audeze. این شرکت بهترین هدست بازی بی سیم موجود در بازار را در قالب Audeze Maxwell تولید می کند.

اگرچه ممکن است در مقایسه با برخی از گزینه ها گران باشد، با قیمت 299 دلار، Audeze Maxwell مجموعه ای از ویژگی های عالی را ارائه می دهد. اینها شامل 80 ساعت عمر باتری، کیفیت صدای عالی و فیلتر کردن نویز هوش مصنوعی برای اطمینان از اینکه میکروفون فقط صدای شما را می گیرد، می شود. این هدست کمی حجیم است و راحت ترین هدست برای سفر نیست، اما استفاده از هدست حتی برای مدت طولانی بسیار راحت است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید