مگ بلاگ

3 ابزار ماکیتا که برای تعویض و چرخش لاستیک مفید هستند

3 ابزار ماکیتا که برای تعویض و چرخش لاستیک مفید هستند

اگر به دنبال یک کمپرسور هوای بزرگ و قدرتمند هستید، ماکیتا شما را با کمپرسور هوای قابل حمل دو گالن 135 PSI پوشانده است. این بیش از حد کافی است تا لاستیک‌های خودروی شما را پر نگه دارد و می‌توان از آن برای بسیاری از موارد دیگر از جمله به عنوان میخکوب هوا برای کارهای DIY استفاده کرد. با وجود اندازه بزرگ، این یک کمپرسور هوای متحرک است که می تواند در خارج از گاراژ شما استفاده شود. از یک کمپرسور هوای برقی شارژی سخت تر است، اما از نظر سودمندی کمی بالاتر است.

جذابیت بزرگ این کمپرسور هوا، بی صدا بودن آن است. البته هنوز هم سر و صدا خواهد کرد، اما چیزی نیست که همسایه ها را بیدار کند. می‌توانید کمپرسور هوای ماکیتا را با قیمت 314 دلار از Home Depot تهیه کنید، جایی که بر اساس بیش از 200 بررسی، امتیاز کاربر 4.8 دارد. اگر این را برای وارد کردن هوا به لاستیک‌های خود انتخاب می‌کنید، کمی گران است، بنابراین احتمالاً بهتر است پول نقد خود را پس انداز کنید و ارزان‌تر شوید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید