مگ بلاگ

3 ابزار ماکیتا که برای تمیز کردن و جزئیات وسیله نقلیه خود می خواهید

3 ابزار ماکیتا که برای تمیز کردن و جزئیات وسیله نقلیه خود می خواهید

هر کسی که تا به حال وسیله نقلیه خود را شسته و جزئیات آن را شسته باشد، می داند که صاف کردن و براق کردن یک ماشین چقدر خسته کننده و وقت گیر است. استفاده از پارچه‌های کهنه و روغن آرنج می‌تواند کار را انجام دهد، اما حداقل یک یا دو ساعت از وقتتان را برایتان هزینه می‌کند و بازوهایتان را شبیه رشته فرنگی می‌کند. اگر می خواهید درخشش خودرو خود را به حداکثر برسانید و در عین حال در زمان و بازوهای خود صرفه جویی کنید، باید از یک ابزار پولیش استفاده کنید.

کیت پولیش شارژی 18 ولت LXT® ماکیتا حاوی همه چیزهایی است که برای درخشش خودرو خود نیاز دارید. این کیت شامل یک پولیش با کیفیت بالا با دو حالت است: حالت پولیش با سرعت 0-2800 دور در دقیقه و حالت سنباده با سرعت 0-9500 دور در دقیقه. این پولیش دارای یک موتور بدون برس است که خنک تر و کارآمدتر از رقبا کار می کند و یک بدنه دنده لاستیکی برای محافظت از سطوح حساس دارد. این دستگاه کاملاً با باتری کار می‌کند و به سیستم LXT ماکیتا متکی بر باتری‌های لیتیوم یون کشویی است که دارای زمان‌های شارژ سریع هستند و با سایر ابزارهای LXT ماکیتا سازگار هستند. این کیت شامل همه چیزهایی است که برای شروع پولیش ماشین خود نیاز دارید، از جمله پولیش، یک باتری 18 ولتی، یک شارژر باتری، یک دسته جانبی برای امنیت بیشتر، چندین پد پولیش و سنباده و یک کیف پیمانکار حرفه ای برای نگهداری همه آن.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید