مگ بلاگ

3 اپلیکیشن اپل واچ برای کمک به مدیریت استرس

3 اپلیکیشن اپل واچ برای کمک به مدیریت استرس

ورزش بدنی یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با استرس و اضطراب است و اپل واچ دستگاهی عالی برای تقویت بدنی شماست. هیچ کمبودی در پلتفرم‌های تمرینی برای اپل واچ وجود ندارد، اما یکی از بهترین‌ها اپلیکیشن Workout است که دقیقاً در قسمت جانبی تعبیه شده است. با یک ضربه انگشت، می‌توانید از بین بسیاری از فعالیت‌های فیزیکی مختلف که برنامه برای ردیابی ضربان قلب، موقعیت مکانی و سایر معیارها برنامه‌ریزی شده است، انتخاب کنید. این نه تنها برای اندازه‌گیری پیشرفت شما در طول تمرین (مانند بررسی کالری‌های سوزانده شده یا تعداد دورهایی که شنا کرده‌اید) بسیار مفید است، بلکه برای ردیابی و بازی‌سازی پیشرفت طولانی‌مدت شما نیز بسیار مفید است. هدف نهایی ایجاد عادت مثبت فعالیت بدنی است.

اپل واچ همچنین اگر در یک روز خاص فعالیت کمتری داشته‌اید، به شما اطلاع می‌دهد و به عنوان مثال، شما را مجبور می‌کند که بیرون بروید و در صورت نیاز یک دویدن سریع داشته باشید. این نه تنها برای سلامت جسمانی شما عالی است، بلکه گاهی اوقات یک دویدن کوتاه در اطراف بلوک برای وضعیت ذهنی شما شگفت‌انگیز است و به رفع استرس کوتاه‌مدت کمک می‌کند – و همچنین به کنترل بیشتر استرس طولانی‌مدت کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مفید Workout این است که اگر در میانه فعالیتی هستید – مانند پیاده‌روی، دویدن یا شنا – و فراموش کرده‌اید که شروع به ردیابی آن در برنامه کنید، پیامی را برای شما ارسال می‌کند. سپس می‌تواند فعالیت را از زمانی که فکر می‌کند شما آن را شروع کرده‌اید (بر اساس معیارهای شما) به‌طور عطف‌نظر ردیابی کند و در انجام این کار به طرز شگفت‌آوری دقیق است. متأسفانه، برای استفاده حداکثری از برنامه، باید مشترک Fitness+ شوید که هزینه اضافی دارد (اگرچه می‌توان آن را با سایر خدمات اپل همراه کرد). صرف نظر از این، نسخه رایگان هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید