مگ بلاگ

3 برنامه اندروید که به شما کمک می کند قیمت ها را به صورت آنلاین مقایسه کنید

3 برنامه اندروید که به شما کمک می کند قیمت ها را به صورت آنلاین مقایسه کنید

ShopSavvy یکی از بهترین برنامه های مقایسه قیمت به دلیل کارایی و کاربر پسند بودن آن است. به سادگی با اسکن بارکد یک محصول، به کاربران لیستی از خرده فروشان آنلاین ارائه می شود که همان محصول را ارائه می دهند و به آنها امکان می دهد قیمت ها را در زمان واقعی مقایسه کنند. این دسترسی فوری به تجزیه و تحلیل قیمت مقایسه ای به خریداران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا خرید ارزشمند است یا منتظر پیشنهادهای بهتر آنلاین هستند.

علاوه بر این، ویژگی هشدار قیمت ShopSavvy لایه دیگری را به ابزار خود اضافه می‌کند و به کاربران اطلاع می‌دهد زمانی که محصولی که به آن چشم دوخته‌اند، افت قیمت را تجربه می‌کند، بنابراین اطمینان حاصل می‌کند که هرگز یک معامله خوب را از دست نمی‌دهند.

ShopSavvy نیز دارای اشکالاتی است. تکیه صرف به بارکدها، کارایی آن را برای محصولات بدون آنها محدود می کند، مانند کالاهای دست ساز یا اقلامی از فروشگاه های بوتیک. علاوه بر این، تمرکز آن بر خرده‌فروشان بزرگ ممکن است مانع از کشف پیشنهادات بهتر از فروشگاه‌های آنلاین کوچکتر ShopSavvy شود.

جدای از آن، طراحی اپلیکیشن در درجه اول بر بهبود تجربه خرید در فروشگاه متمرکز است تا خرید منحصراً آنلاین، که ممکن است سودمندی آن را برای کسانی که خرید از دستگاه خود را ترجیح می دهند محدود کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید