مگ بلاگ

3 تا از بهترین برنامه های Walkie Talkie برای اندروید

3 تا از بهترین برنامه های Walkie Talkie برای اندروید

Zello یکی از قدیمی ترین برنامه های واکی تاکی است که از آزمون زمان جان سالم به در برده است. برخلاف اکثر رقبای خود، دارای یک رابط مدرن و به روز است و بیش از 100 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play دارد. Zello یک برنامه واکی چند پلتفرمی است که روی ویندوز، مک، iOS و حتی سیستم‌عامل‌های ساعت هوشمند مانند Wear OS Google و WatchOS اپل کار می‌کند.

یک نماد بزرگ فشار برای صحبت در مرکز صفحه اصلی Zello قرار می گیرد، اما این برنامه همچنین به شما امکان می دهد پیام های متنی و رسانه ها را در کانال ها ارسال کنید. می‌توانید به کانال‌های پخش موجود بپیوندید یا کانال‌های جدیدی ایجاد کنید که می‌توانند به عنوان خصوصی یا عمومی تنظیم شوند. برای سهولت، همچنین می‌توانید از Zello مستقیماً از قسمت اعلان‌های گوشی خود بدون باز کردن برنامه استفاده کنید.

Zello همچنین یک حالت رانندگی با رابط کاربری ساده‌شده، شامل دکمه‌های بزرگ‌تر، نشانه‌های رنگارنگ برای نشان دادن زمان ضبط پیام‌تان، و حرکت‌های حرکتی برای پیمایش در کانال‌های مختلف ارائه می‌کند.

همه این ویژگی‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند، اما Zello همچنین به شما امکان می‌دهد تا با پرداخت ۸ دلار در ماه برای هر کاربر، به نسخه پولی به نام Zello Work ارتقا دهید. با این کار، تمام چت‌های شما رمزگذاری شده‌اند و به غیر از اعضای تیم‌تان، طعنه‌های شما در دسترس نیست.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید