مگ بلاگ

3 تا از بهترین حساب‌های TikTok برای دنبال کردن اگر اهل موتورسیکلت هستید

3 تا از بهترین حساب‌های TikTok برای دنبال کردن اگر اهل موتورسیکلت هستید

هاروی که در لندن شاد قدیمی مستقر است، در واقع با حساب TikTok خود دوچرخه سواری می کند – اما او خیلی بیشتر از این کار می کند.

“HarveyRidesBikes” ضد طلسم عالی برای کسانی است که ممکن است فرهنگ دوچرخه سواری را بیش از حد تهاجمی تصور کنند. در حالی که چهره هاروی در یک کلاه ایمنی کلاسیک موتور سیکلت پنهان می ماند، شخصیت او هیچ حد و مرزی نمی شناسد. او در خیابان‌های لندن و گذرگاه‌های عابر پیاده می‌چرخد و با غریبه‌ها گفت‌وگوی جذاب برقرار می‌کند و از طریق اعمال ساده‌ای مانند ضربات مشت و تعارف، بر مثبت بودن و ارتباط تمرکز می‌کند.

بهترین نسخه از این محتوا زمانی ارائه می شود که هاروی با یک راننده ناراحت در میان خشم جاده رودررو می شود (اگر، کلاه به چهره). هاروی به جای تشدید وضعیت به سمت خشونت، با یک حماقت ساده پاسخ می‌دهد و تماشای چهره‌های مجرمان که با لبخندی ناخواسته به سمت بالا می‌روند، لذت بخش است.

هاروی با چرخیدن در یک Triumph T120 Bonneville لذیذ، آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی را نشان می‌دهد که از یک دوچرخه‌سوار شهری ناشی می‌شوند. نکته قابل توجه مسابقه “دوربین سرعت متوسط” در مقابل یک ماشین در ترافیک است، تلنگری دقیق از آنچه ممکن است خسته کننده به نظر برسد به محتوای مهیج و مرتبط – فقط آن را در خانه امتحان نکنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید