مگ بلاگ

3 تا از بهترین خدمات VPN برای استفاده در Amazon Fire TV Stick

3 تا از بهترین خدمات VPN برای استفاده در Amazon Fire TV Stick

اگر به دنبال یک VPN هستید که به ضرر شما نباشد، اما همچنان کیفیت بالایی را ارائه دهد، Surfshark VPN ارزش یک نگاه دقیق‌تر را دارد. این یکی از سریع ترین VPN های موجود است که به کاربران امکان می دهد از پخش بدون بافر و روان با کیفیت بالا لذت ببرند. و شبکه‌های گسترده جهانی سرورهای آن به این معنی است که می‌توانید محدودیت‌های جغرافیایی را برای دسترسی به محتوا از سراسر جهان دور بزنید. اگر قصد دارید VPN خود را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید، از اتصالات نامحدود Surfshark قدردانی خواهید کرد که به تعداد نامحدودی از دستگاه ها اجازه می دهد به طور همزمان متصل شوند تا همه بتوانند به صورت ایمن و خصوصی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

Surfshark در مورد امنیت بازی نمی کند و ویژگی های پیشرفته ای از جمله MultiHop را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ترافیک اینترنت خود را از طریق دو سرور مختلف در مکان های جداگانه هدایت کنید و رمزگذاری و ناشناس بودن را برای افزایش امنیت دو برابر می کند. این سرویس همچنین دارای یک خط مشی عدم ورود به سیستم و یک سوئیچ کشتن است تا اطمینان حاصل شود که عادات پخش شما همیشه خصوصی هستند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید