مگ بلاگ

3 تخفیف و پیشنهاد برای پخش جریانی نمایش های مورد علاقه شما

3 تخفیف و پیشنهاد برای پخش جریانی نمایش های مورد علاقه شما

در 24 ژانویه 2024، T-Mobile با برنامه Go5G Next خود، اشتراک رایگان سرویس پشتیبانی از تبلیغات Hulu را آغاز کرد. تبلیغات “Hulu On US” فقط به مدت 12 ماه معتبر است و شما باید آن را در این مدت لغو کنید تا از تمدید خودکار آن با 7.99 دلار در ماه جلوگیری کنید. هم مشتریان جدید و هم مشتریان فعلی T-Mobile که حساب های خوبی دارند می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند. با این حال، اگر به یک طرح جدید T-Mobile بروید، دسترسی به معامله Hulu را از دست خواهید داد. Hulu با تبلیغات، Apple TV+ و MLB.TV به عنوان بخشی از سرویس‌های پخش موجود در برنامه Go5G Next به نتفلیکس می‌پیوندد. همه اینها باعث صرفه جویی 35 دلار در ماه یا 400 دلار در سال می شود.

می‌توانید در T-Mobile Go5G Next ثبت‌نام کنید تا در چند مرحله کوتاه به Hulu On US دسترسی پیدا کنید، یا اگر مشتری فعلی Hulu هستید، این مراحل را برای استفاده از پیشنهاد دنبال کنید:

  1. از سایت تبلیغاتی T-Moobile دیدن کنید.
  2. به پایین اسکرول کنید و روی Continue کلیک کنید.
  3. از منوی کشویی، I am a T-Mobile Customer یا I am a T-Mobile Business Customer را انتخاب کنید.
  4. وارد حساب کاربری خود شوید، اطلاعات درخواستی را وارد کنید و روی ارسال کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، برای استفاده از پیشنهاد خود به Hulu هدایت می شوید. شما باید حساب Hulu خود را ظرف 30 روز فعال کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید