مگ بلاگ

3 تنظیماتی که باید پس از به روز رسانی به iOS 17.3 تغییر دهید

3 تنظیماتی که باید پس از به روز رسانی به iOS 17.3 تغییر دهید

هنگامی که ویژگی لیست پخش مشترک را در Apple Music فعال کردید، می توانید شروع به ارسال دعوت برای افراد دیگر در حلقه خود کنید. همچنین، دیگر نیازی به جستجو در گزینه های منو برای افزودن همکاران جدید ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه اشتراک گذاری (آیکون گرد با شبح دو انسان) در بالای صفحه لیست پخش ضربه بزنید. برای اشتراک‌گذاری دعوت‌های همکاری، می‌توانید یک کد QR منحصربه‌فرد ایجاد کنید یا پیوندهای دعوت را از گزینه‌های فراوان موجود در برگه اشتراک‌گذاری ارسال کنید، درست مانند هر URL دیگر در تلفنتان. AirDrop، پیام، نامه، درایو ابری، یادداشت‌ها یا رسانه‌های اجتماعی – همه گزینه‌های اشتراک‌گذاری معمول در دسترس هستند.

با این حال، اگر می‌خواهید فقط چهره‌های آشنا به لیست پخش بپیوندند و مشارکت داشته باشند، باید ویژگی تأیید پیوند را فعال کنید. هنگامی که می خواهید پیوندهای همکاری لیست پخش را ارسال کنید، یک دکمه تأیید همکاران را مشاهده خواهید کرد. آن را تکان دهید تا رنگ سبز ظاهر شود که نشان می دهد فعال شده است. لیست پخش مشترک شما در Apple Music اکنون فقط پس از اینکه شما شخصاً هر درخواست برای پیوستن را تأیید کردید اعضای جدید اضافه می کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید