مگ بلاگ

3 تنظیمات صدا برای بهینه سازی تلویزیون سامسونگ برای بازی

3 تنظیمات صدا برای بهینه سازی تلویزیون سامسونگ برای بازی

چه در حال انجام یک بازی اکشن، پلتفرمر، بازی ریتم یا بازی معمولی باشید، هر بازی دنیای صدای منحصر به فردی را ارائه می دهد که به تنظیمات صوتی متفاوتی نیاز دارد. با استفاده از تنظیمات اکولایزر (EQ) در تلویزیون سامسونگ، می‌توانید صدا را طوری تنظیم کنید که با سبک بازی‌ای که در حال انجام آن هستید مطابقت داشته باشد.

تنظیمات اکولایزر را می‌توانید در تب تنظیمات خبره در تلویزیون سامسونگ پیدا کنید. ابتدا به Settings، Sounds رفته و سپس Expert Settings را در پایین لیست انتخاب کنید. سپس به چندین باند EQ دسترسی خواهید داشت، بنابراین می توانید فرکانس های مختلف را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. نوارها از پایین به بالاتر، از چپ به راست مرتب شده اند.

بازی‌های خاصی از سطوح فرکانس متفاوتی بهره می‌برند. برای مثال، می‌توانید فرکانس‌های پایین‌تر را هنگام انجام یک بازی ترسناک تقویت کنید تا صداهای وهم‌آور را تقویت کنید. سایر ژانرهای بازی ممکن است به سطوح EQ کاملاً متفاوتی نیاز داشته باشند. آزمایش کلید است، اما اگر اشتباه کردید، همیشه می‌توانید با فشار دادن Reset Sound در پایین پنجره Expert Settings، تنظیمات پیش‌فرض را بازنشانی کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید