مگ بلاگ

3 دستگاه محبوب خانه هوشمند که می توانید با اپل واچ استفاده کنید

3 دستگاه محبوب خانه هوشمند که می توانید با اپل واچ استفاده کنید

زنگ‌های ویدیویی راهی مفید برای دیدن اینکه چه کسی در درب منزل است، چه زمانی بسته‌ها تحویل داده می‌شوند، یا بفهمید که چرا بسته‌های مذکور گم شده‌اند. آنها به اندازه‌ای مفید هستند که زنگ درب سیمی Circle View Logitech یکی از زنگ‌های ویدیویی مورد علاقه ما در نظر گرفته شود – و البته با Apple Watch شما کار می‌کند.

این دستگاه 199.95 دلاری می تواند (یا بهتر است بگوییم، باید) به سیم کشی زنگ در خانه شما متصل شود و نمای 160 درجه HDR را به همراه دید در شب رنگی ارائه می دهد. سازگاری HomeKit به آن اجازه می دهد تا با اپل واچ شما همگام شود، که می توانید از آن برای دریافت اعلان ها هر زمان که شخصی به اندازه کافی نزدیک شد استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از ساعت خود به سبک دیک تریسی برای صحبت با هرکسی که دم در است استفاده کنید.

شایان ذکر است که هیچ حافظه داخلی برای ویدیو وجود ندارد. اگرچه اگر یک حساب iCloud+ دارید، می توانید از حساب ابری خود برای ذخیره سازی ویدیو به عنوان جایگزین استفاده کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید