مگ بلاگ

3 راه برای تماشای اخبار در دستگاه آمازون Fire TV

3 راه برای تماشای اخبار در دستگاه آمازون Fire TV

اپلیکیشن News برای اولین بار در اکتبر 2019 معرفی شد و مکانی مناسب برای دسترسی به پوشش خبری از طیف گسترده ای از ارائه دهندگان است. این برنامه که توسط خود آمازون ساخته شده است، کاملاً رایگان است و روی دستگاه های Fire TV از پیش نصب شده است. به سادگی برنامه News را از بخش «برنامه‌ها و کانال‌های شما» در صفحه اصلی خود انتخاب کنید.

آمازون نیوز کلیپ ها و پوشش زنده را از چندین ارائه دهنده از جمله CBS News، HuffPost و Bloomberg ارائه می دهد. در طول راه اندازی، می توانید منابع خبری مورد علاقه خود را برای دریافت فید سفارشی انتخاب کنید. مشابه یک جمع‌آوری اخبار، می‌توانید یک سفارش سفارشی برای پخش کانال‌ها تنظیم کنید، و یک روال ساختاریافته برای مصرف اخبار ارائه دهید.

یکی از مزایای اصلی برنامه اخبار نسبت به تماشای اخبار کابلی، امکان مکث، فوروارد سریع و انتخاب داستان هایی است که می خواهید تماشا کنید. همچنین می‌توانید داستان‌های دیگر را در حین پخش ویدیو پیش‌نمایش کنید تا تجربه‌ای یکپارچه از تماشای اخبار داشته باشید. اگر از تماشای اخبار زنده لذت می برید، بخشی در برنامه وجود دارد که به پوشش زنده از ABC News، Yahoo، و طیف وسیعی از ارائه دهندگان دیگر اختصاص داده شده است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل