مگ بلاگ

3 روش برای ساختن تصاویر پس زمینه متحرک دسکتاپ شخصی خود

3 روش برای ساختن تصاویر پس زمینه متحرک دسکتاپ شخصی خود

Wallpaper Engine و Lively Wallpaper به طور کلی بهترین گزینه های ممتاز و اساسی برای ایجاد تصاویر پس زمینه متحرک در رایانه شخصی را پوشش می دهند. با این حال، گزینه دیگری نیز وجود دارد که از بسیاری جهات، بهترین ویژگی های هر دو را ترکیب می کند.

Stardock DeskScapes، برنامه ای است که به صورت دانلود Steam یا نصب مستقل در دسترس است، یکی دیگر از دروازه های باکیفیت برای ساخت و تقویت تصاویر پس زمینه فعال است. گزینه‌های فراوانی که در این نرم‌افزار خاص گنجانده شده است، اجازه می‌دهد فرآیند ایجاد کاغذ دیواری به همان اندازه که کاربران می‌خواهند ساده یا عمیق باشد.

در سطح سطح، نصب و اجرای یک تصویر زمینه متحرک اولیه در DeskScapes بسیار آسان است. درست مانند Lively Wallpaper، کاربران می توانند به طور مستقیم هر نوع تصویر یا فایل ویدیویی را انتخاب کنند و فوراً آن را به یک تصویر زمینه تبدیل کنند. با این حال، ایجاد پس‌زمینه‌های متحرک جدید به‌طور کامل از ابتدا امکان‌پذیر است.

این برنامه همراه با ابزاری به نام DeskScapes DreamMaker، یک نرم افزار ویرایش با امکانات کامل است که به کاربران امکان ساخت و ویرایش تصاویر پس زمینه متحرک را می دهد. مسلماً، این نرم‌افزار به‌اندازه چیزی شبیه سازنده در Wallpaper Engine کاملاً بصری نیست، اما همچنان گزینه‌های قانع‌کننده زیادی دارد، از جمله توانایی شروع از یکی از چندین قالب موجود.

DeskScapes ممکن است انتخاب خوبی برای ساخت صفحات متحرک رایانه های شخصی باشد، اما کاملا رایگان نیست. کاربران برای داشتن این نرم افزار باید 3.99 دلار بپردازند – قیمتی مشابه Wallpaper Engine. با این حال، این برنامه به طور مشخص دارای گزینه ای برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه است، بنابراین علاقه مندان می توانند آن را بررسی کنند و قبل از تصمیم گیری در مورد خرید آن، نظر خود را ببینند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل