مگ بلاگ

3 نشانه که ممکن است زمان ارتقا به کارت گرافیک NVIDIA RTX فرا رسیده باشد

3 نشانه که ممکن است زمان ارتقا به کارت گرافیک NVIDIA RTX فرا رسیده باشد

یکی دیگر از نشانه‌های خوب که ممکن است نیاز به بازنشستگی GPU قدیمی خود داشته باشید این است که اگر شروع به تجربه خطاهای بصری مانند پیکسل‌های رنگین کمان، اشکال تیره خارج از محل که در داخل و خارج چشمک می‌زنند، یا خطوطی که به طور متناوب در سراسر صفحه ظاهر می‌شوند، مواجه شوید. ممکن است به چند دلیل این ناهنجاری های بصری را هنگام تلاش برای انجام یک بازی رایانه شخصی مشاهده کنید و کارت گرافیک شما در مرکز این موضوع قرار دارد.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید بیشترین بهره را از یک کارت قدیمی ببرید، اورکلاک کردن آن است. اورکلاک باعث می‌شود که GPU شما فراتر از پارامترهای اصلی خود کار کند تا قدرت عملکردی بیشتری کسب کند. اورکلاک می‌تواند تجربه بازی را بهبود بخشد، اما به قیمت افزایش گرما است که فشار بیشتری بر اجزای کارت وارد می‌کند. برای کمک به حل مشکل، می‌توانید کارت گرافیک را به تنظیمات موجودی اصلی خود برگردانید. با این حال، اگر به طور مداوم وسوسه می‌شوید که برای یک تجربه قابل بازی در بازی اورکلاک کنید، باید یک کارت جدید در نظر بگیرید.

اگر اورکلاک نکرده اید و مطمئن نشده اید که آخرین درایورها نصب شده اند، اما همچنان آثار عجیب و غریبی را روی صفحه نمایش خود می بینید، اخبار می تواند بسیار بدتر باشد. یکی از نشانه‌های رایج آسیب‌دیدگی کارت گرافیک یا در بستر مرگ شامل اختلالات بصری مختلف در یک بازی قابل بازی است. اجزای کامپیوتر دارای طول عمر محدودی هستند، و هنگامی که یک GPU شروع به کار کرد و با جلوه‌های بصری بازی تداخل کرد، احتمالاً مجبور خواهید شد آن را تعویض کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای