مگ بلاگ

3 نکته که قبل از خرید و نصب لامپ هوشمند باید بدانید

3 نکته که قبل از خرید و نصب لامپ هوشمند باید بدانید

چیزهای زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید لامپ های هوشمند بدانید، اما بارزترین تفاوت بین لامپ هوشمند و لامپ سنتی هزینه آن است. قیمت یک لامپ هوشمند معمولی احتمالاً کمتر از 10 دلار و تا بیش از 50 دلار است و قیمت آن به طور کلی بر اساس ویژگی ها و سازگاری با سیستم های مختلف خانه هوشمند افزایش می یابد. این بسیار بیشتر از یک لامپ استاندارد است که قیمت یک ست آن معمولاً حدود 1 دلار است.

اما این هزینه اضافی به مرور زمان با قبض برق کمتری جبران می‌شود، زیرا لامپ‌های هوشمند معمولاً با LED ساخته می‌شوند که تا حدی بهتر از لامپ‌های رشته‌ای هستند زیرا عمر طولانی‌تری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. هنگامی که تایمرها و زمان بندی را تنظیم کردید، احتمالاً چراغ های شما نیز برای مدت زمان کمتری روشن می شوند.

به طور کلی، لامپ های هوشمند راهی عالی برای فرو بردن انگشتان پا در دنیای خانه هوشمند هستند. اگر گزینه‌های رنگی، تایمرها و مانیتورینگ سرگرم‌کننده و راحت به نظر می‌رسند، احتمالاً از این رویکرد در سایر مناطق خانه خود لذت خواهید برد. اگر رنگ‌ها و تایمرهای بی‌پایان مانند موارد اضافی آزاردهنده به نظر می‌رسند، و ترجیح می‌دهید فقط چراغ را روشن و خاموش کنید، شاید به جای آن از چراغ‌های خسته‌کننده استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل