مگ بلاگ

3 ویژگی برای بهینه سازی تجربه محیطی Amazon Fire TV

3 ویژگی برای بهینه سازی تجربه محیطی Amazon Fire TV

همانطور که برای یک نمایشگر هوشمند انتظار دارید، حالت Ambient Experience آمازون دسترسی به چندین ویجت را که احتمالاً در زندگی روزمره مفید خواهید بود، فراهم می کند – می توانید همه آنها را با فشار دادن دکمه Menu روی کنترل از راه دور Fire TV مشاهده کنید. Ambient Experience باز است، سپس Widget Gallery را انتخاب کنید. گزینه‌های موجود در زمان نگارش عبارتند از ویجتی که مستقیماً تلویزیون زنده را باز می‌کند، تقویم، یادداشت‌های چسبنده، ویجت آب‌وهوا، و ویجت «موسیقی شما» با دسترسی به کتابخانه صوتی شما.

می‌توانید هر تعداد از ویجت‌های موجود را به تجربه محیطی خود اضافه کنید. اگر متوجه شدید که از یک ویجت خاص به همان اندازه که انتظار داشتید استفاده نمی کنید، می توانید آن را با برجسته کردن آن با کنترل از راه دور، فشار دادن دکمه Menu و سپس انتخاب گزینه Remove Widget حذف کنید. توجه داشته باشید که ویجت آب و هوا آب و هوای مکان را همانطور که توسط دستگاه شما شناسایی شده است نشان می دهد — شما نمی توانید آب و هوا را برای چندین مکان مختلف نمایش دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از