مگ بلاگ

3 ویژگی در تلویزیون CU7000 سامسونگ برای علاقمندان به فیلم

3 ویژگی در تلویزیون CU7000 سامسونگ برای علاقمندان به فیلم

اگر هنگام خرید تلویزیون جدید، قیمت یکی از نگرانی‌های اصلی است، می‌توانید یک CU7000 سامسونگ 55 اینچی را با قیمتی کمتر از 400 دلار مستقیماً از سامسونگ تهیه کنید. قیمت‌های تلویزیون از نظر اندازه از آنجا افزایش می‌یابد، با اندازه‌های CU7000 در 86 اینچ بزرگ. حتی با قیمتی دلپذیر، علاقه مندان به فیلم ممکن است بدانند که CU7000 همچنان با پردازنده Crystal UHD 4K سامسونگ عرضه می شود.

برای دوستداران فیلم که از رسانه های فیزیکی قدردانی می کنند، این پردازنده به شما امکان می دهد از تمام بازسازی های Blu-Ray و نسخه های ویژه SteelBook که با کیفیت 4K جمع آوری کرده اید لذت ببرید، بنابراین تصویر فیلم های مورد علاقه شما به همان اندازه که در نظر گرفته شده بود واضح باشد. اگر ترجیح می دهید نسخه های دیجیتالی فیلم های مورد علاقه خود را بخرید، اجاره کنید یا پخش جریانی کنید، همین امر صادق است.

حتی اگر کپی‌های فیزیکی و دیجیتالی آن فیلم‌ها با کیفیت 4K ارائه نشود، پردازنده Crystal UHD به‌طور خودکار آنها را ارتقا می‌دهد و همین کار را برای برنامه‌های تلویزیونی پخش مورد علاقه شما نیز انجام می‌دهد. بنابراین، اگر جنون 4k مورد شما در شب فیلم است، CU7000 ممکن است برای شما و شما مناسب باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،