مگ بلاگ

4 ابزار برقی شیکاگو که در پروژه بازسازی ماشین بعدی شما به کار می آیند

4 ابزار برقی شیکاگو که در پروژه بازسازی ماشین بعدی شما به کار می آیند

گاهی اوقات آسیب بدن خارج از حوزه ترمیم فرورفتگی بدون رنگ است. اگر اینطور است، باید ابزارهای جدی را پیدا کنید تا بدنه خودروی پروژه خود را تازه و جدید نشان دهید. راه نهایی برای تغییر شکل و اصلاح آسیب به بدنه خودرو از طریق جوشکار گل میخ است. خوشبختانه، شیکاگو الکتریک این کیت تعمیر دندانه جوش گل میخ را ارائه می دهد که با قیمت مناسب 99.99 دلار از طریق حمل و نقل بندرگاه در دسترس است.

جوشکار گل میخ با جوشکاری یک سری گل میخ به نواحی آسیب دیده بدنه ماشین شما کار می کند. پس از تراز و محکم کردن ناودانی ها، از چکش کشویی برای بیرون کشیدن فرورفتگی ها و آسیب ها استفاده می شود. این یک فرآیند خسته کننده است که واقعاً یک شکل هنری آموخته شده است. با این حال، وقتی درست انجام شود، هرگز نمی‌دانید که این اتفاق افتاده است. در حالی که این ابزار مطمئناً با مهارت همراه نیست، امتیاز 4.2 ستاره کاربر در این کیت جوشکار گل میخ به ما می گوید که این یک راه عالی و مقرون به صرفه برای شروع یادگیری است.

با این حال، به خاطر داشته باشید که برای این کار باید رنگ را تا فلز لخت خرد کنید. این یک ابزار عالی برای ترمیم ماشین پروژه است، اما برای استفاده صحیح از آن باید ابتدا مایل به شیرجه زدن باشید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید