مگ بلاگ

4 ابزار ماکیتا که هنگام نصب کفپوش به کار می آیند

4 ابزار ماکیتا که هنگام نصب کفپوش به کار می آیند

بسته به اندازه کفپوشی که نصب می‌کنید، و همچنین اینکه آیا در حال افزودن هر گونه شکوفایی هنری مانند کناره‌های شیب‌دار هستید یا خیر، ممکن است سطوح خام کفپوش برای قرار دادن مناسب بیش از حد ناصاف یا ناهموار باشد. اگر مشکل خیلی کوچک است، ممکن است نتوانید آن را با یک اره معمولی برطرف کنید. در این صورت به ابزاری نیاز دارید که بتواند کناره ها را با دقت لازم کوتاه کند.

موبر لمینت پایه ثابت ماکیتا برای کوتاه کردن طرفین کفپوش لمینت بسیار عالی است و از تیغه فشرده ای استفاده می کند که توسط یک موتور 4 آمپر تغذیه می شود تا تا 30000 دور در دقیقه اصلاح و برش با سرعت بالا را ارائه دهد. پایه ثابت، همراه با مکانیزم قفسه و پینیون، به شما این امکان را می دهد که عمق برش خود را به طور دقیق تنظیم کنید و در حین حرکت آن را ایمن نگه دارید.

ماشین اصلاح لمینت پایه ثابت ماکیتا در آمازون با قیمت 140 دلار در دسترس است، جایی که امتیاز کاربران آن 4.7 از 5 است. کاربران از اندازه جمع و جور و دستگیره لاستیکی محکم این دستگاه لذت می برند، که آن را نه تنها برای کوتاه کردن راحت، بلکه سریع و ساده نیز عالی می کند. کارهای مسیریابی در حین نصب

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید