مگ بلاگ

4 برنامه آیفون که می توانید از آنها برای حفظ ارتباط با دوستان خود استفاده کنید

4 برنامه آیفون که می توانید از آنها برای حفظ ارتباط با دوستان خود استفاده کنید

بیایید با آن روبرو شویم: اگر یک چالش خوب را دوست ندارید، دوست هستید؟ در حالی که BeReal در اوایل سال 2020 منتشر شد، در سال 2022 ترند شد. طبق گزارش NPR، BeReal به عنوان برنامه رسانه اجتماعی مورد علاقه جدید Gen Z شناخته شد. با این حال، اگر هنوز نمی‌خواهید وارد بازار شوید، BeReal اساساً یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس است که اعتبار و چالش را در یک برنامه ادغام می‌کند.

پس از نصب برنامه، باید شماره تلفن خود را تأیید کنید و برخی از اطلاعات شخصی مانند نام و تاریخ تولد خود را وارد کنید. سپس، یک نام کاربری انتخاب کنید و دوستان خود را به BeReal خود اضافه کنید. مطمئن شوید که به BeReal اجازه می‌دهید تا اعلان‌های فشاری را برای شما ارسال کند. هنگامی که یک حساب کاربری در BeReal ایجاد کردید و دوستان خود را اضافه کردید، یک بار در روز یک اعلان فشار دریافت خواهید کرد که نشان می دهد دو دقیقه فرصت دارید تا BeReal خود را برای آن روز پست کنید. دوستان شما نیز همین اطلاعیه را دریافت خواهند کرد.

بخش سرگرم کننده در مورد برنامه این است که این اعلان ها چقدر می توانند خود به خود باشند. ممکن است این اعلان را در ساعت 6 صبح زمانی که برای تمرین آماده می‌شوید یا در ساعت 4 بعد از ظهر زمانی که می‌خواهید چرت نیمه‌روزی خود را انجام دهید، دریافت کنید. هنگامی که بر روی اعلان فشار ضربه بزنید، برنامه از هر کاری که انجام می دهید از دوربین جلو و عقب تصویری می گیرد.

به همین جا ختم نمی شود. هیچ راهی برای رهایی از گرفتن یک عکس صریح بدون اینکه دوستانتان متوجه شوند وجود ندارد. BeReal به دوستان شما اطلاع می‌دهد که آیا BeReals خود را مجدداً دریافت کرده‌اید و اگر بعد از مدت زمانی دو دقیقه‌ای که به شما اعطا شده است، پست ارسال کرده‌اید. اگر تصمیم گرفتید روزی BeReal خود را پست نکنید، همچنین نمی‌توانید BeReal دوست خود را برای آن روز مشاهده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید