مگ بلاگ

4 تا از بهترین شبیه سازهای نینتندو سوییچ برای اندروید و ویندوز

4 تا از بهترین شبیه سازهای نینتندو سوییچ برای اندروید و ویندوز

اگرچه Cemu به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ ساخته نشده است، اما می تواند عناوین Nintendo Switch، Wii U و GameCube را اجرا کند. مانند Yuzu، Cemu یکی از اولین شبیه سازهایی بود که بازی های Switch را به طور مداوم اجرا کرد. این فقط برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است، اما از به‌روزرسانی‌های مکرر، ارائه ویژگی‌های جدید، بهبود عملکرد، و رفع اشکال برای بهبود تجربه کاربر لذت می‌برد.

جالب‌ترین چیز در مورد این شبیه‌ساز سوییچ این است که می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را درست هنگام راه‌اندازی تغییر دهید. نرخ بازی 1080p/60fps آن مشابه Ryujink است. اما با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند بسته‌های گرافیکی، حالت‌های بازی، کیفیت بصری، وضوح، و سایه‌زنی و غیره، کمی فراتر می‌رود.

از آنجایی که Cemu عمدتاً یک شبیه ساز Wii U است، جای تعجب نیست که فقط به همان اندازه بازی های Nintendo Switch اجرا می شود. با این حال، اگر عناوینی مانند «The Legend of Zelda: Breath of the Wild»، «Bayonetta 2» و «Super Smash Bros. Ultimate» مورد علاقه شما هستند، احتمالا شبیه ساز بعدی خود را در Cemu پیدا کرده اید.

سال گذشته، Cemu یک مدل منبع باز راه اندازی کرد تا کاربران را در فرآیندهای توسعه بیشتر درگیر کند، بنابراین نمی توان انتظار بروز رسانی های مهمی را داشت. به جز تنظیمات پیچیده و تعداد کمتری از بازی‌های قابل پخش، Cemu همچنان یکی از بهترین شبیه‌سازهای Nintendo Switch را به صورت آنلاین می‌پذیرد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید