مگ بلاگ

4 دلیل برای تغییر از ویندوز به مک بوک (و یک دلیل عدم تغییر)

4 دلیل برای تغییر از ویندوز به مک بوک (و یک دلیل عدم تغییر)

چه مک‌بوک ایر یا پرو می‌گیرید، یک مک‌بوک ایر بازسازی‌شده از وب‌سایت اپل، جدید یا کارکرده – یک چیز ثابت می‌ماند. دستگاه های اپل معمولاً به سمت انتهای طیف برتر تمایل دارند. در حالی که دوره تطبیق چیزی است که می توانید از آن عبور کنید، اما همه صدها دلار در اطراف خود ندارند. مک بوک M2 ایر 13 اینچی با قیمت 1099 دلار، نوع 15 اینچی با قیمت 1299 دلار و مدل 13 اینچی M1 Air از 990 دلار به فروش می رسد. به خاطر داشته باشید که هر سه این قیمت‌ها برای ابتدایی‌ترین پیکربندی هستند: 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی.

به همین ترتیب، مدل پایه M2 Pro 14 اینچی، با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 1599 دلار به فروش می رسد، مدل پایه 16 اینچی M2 Pro، با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی 2499 دلار اگرچه قیمت بسته به پیکربندی که در ذهن دارید متفاوت است، اما این که تنظیمات پایه مک بوک با مبلغی که پرداخت می کنید مطابقت ندارد قطعا ناامید کننده است. متأسفانه، نه رم و نه حافظه داخلی را نمی توان بعداً ارتقا داد.

در حالی که می توانید یک SSD خارجی دریافت کنید، هیچ کاری نمی توانید برای افزایش رم خود انجام دهید، به جز انتخاب پیکربندی دیگری هنگام خرید. اپل هنوز مک بوک با قابلیت صفحه نمایش لمسی معرفی نکرده است. بنابراین، اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که بتواند قلم را پشتیبانی کند، بهتر است یک تبلت تبدیل‌پذیر 2 در 1 را انتخاب کنید یا یک آی‌پد با کیبورد جادویی تهیه کنید. در مجموع، مهم است بدانید که اگرچه ممکن است برخی پرداختن قیمت بالاتر برای مک بوک را ارزش آن را داشته باشند، ممکن است شما نتوانید. همه چیز به آنچه شما به دنبال آن هستید و آنچه برای شما به عنوان یک مصرف کننده اهمیت دارد بستگی دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید