مگ بلاگ

4 لوازم جانبی آیفون که به شما کمک می کند وارد وبلاگ نویسی شوید

4 لوازم جانبی آیفون که به شما کمک می کند وارد وبلاگ نویسی شوید

نورپردازی خوب یکی از مهمترین جنبه های فیلمبرداری است. در واقع، ویدئویی از یک آیفون که از یک سوژه با نور مناسب فیلمبرداری می کند، واقعاً به نظر می رسد بهتر نسبت به فیلمبرداری از یک دوربین گران قیمت که در نور ضعیف فیلمبرداری می کند. گزینه های زیادی وجود دارد، و حتی می توانید بدون هزینه بیش از 200 دلار، نورهای استودیویی مناسبی دریافت کنید. اگرچه این ممکن است بهترین گزینه برای همه نباشد. وقتی صحبت از قرار دادن درست چراغ‌های استودیو می‌شود، یک منحنی یادگیری وجود دارد، زیرا می‌تواند زمان‌بر باشد و فضای زیادی را اشغال کند، که ممکن است برخی افراد به آن دسترسی نداشته باشند.

راه‌حل بسیار ساده‌تر برای ولاگرهایی که به دنبال راه‌اندازی سریع و عکاسی هستند، سرمایه‌گذاری روی یک رین لایت خوب است. این اولین بار در بین ولاگرهای آموزش آرایش محبوبیت پیدا کرد زیرا به طور خاص برای نورپردازی چهره طراحی شده اند. طراحی دایره ای، سوژه را از هر زاویه ای روشن می کند و تمام محیط صورت را روشن می کند و سایه ها را از بین می برد. آنها همچنین به دلیل اثر هاله ای منحصر به فرد که در اطراف مردمک سوژه ایجاد می کنند، شناخته شده اند. از همه بهتر، آنها ارزان هستند.

حلقه‌های کوچک و قابل شارژی که برای چسباندن به آیفون شما طراحی شده‌اند را می‌توان با کمتر از 10 دلار خریداری کرد، اما حتی چراغ‌های بزرگ‌تر و حرفه‌ای‌تر که با راه‌حل‌های نصب داخلی ارائه می‌شوند را می‌توان با قیمت کمتر از 100 دلار خریداری کرد. این ترکیب اثربخشی و مقرون به صرفه بودن، رینگ لایت را به انتخابی آسان برای ولاگرهای مشتاقی که به دنبال ارتقای تولید خود هستند، تبدیل می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید