مگ بلاگ

4 نوع انتقال موتور سیکلت مختلف توضیح داده شده است

4 نوع انتقال موتور سیکلت مختلف توضیح داده شده است

البته، گیربکس های تمام اتوماتیک در واقع برای موتورسیکلت ها هستند و اغلب به عنوان گیربکس متغیر پیوسته (CVT) شناخته می شوند. اینها در عمل خودکارهای سنتی بسیار بیشتری هستند، زیرا به هیچ شکلی از تعویض دنده نیاز ندارند – و حالت دستی مانند DCT ندارند.

ترمزگیری در حین رانندگی مانند همیشه مهم است، اما به غیر از آن و چرخاندن دریچه گاز برای شروع حرکت CVT ها نیازی به ورودی راننده دیگری ندارد. خب، خوب، فرمان هم خوب است، اما یک CVT به خودی خود جابجایی دنده ها را انجام می دهد، و معمولاً یک فرآیند نرم است، زیرا کلاچ می تواند بدون وقفه حرکت کند، به لطف یک کلاچ گریز از مرکز که یک تسمه را روی یک جفت قرقره های مخروطی متناوب فشار می دهد.

با افزایش سرعت موتور، تسمه بین دو قرقره بالاتر می‌رود و مانند DCT، چرخش متناوب بین قرقره‌ها در حین شتاب، سواری نرم‌تری را در مقایسه با گیربکس دستی ایجاد می‌کند. بعلاوه، در حین رانندگی یک CVT را متوقف نخواهید کرد، زیرا هیچ راهی برای یافتن تصادفی خود در دنده اشتباه در هر سرعت معین وجود ندارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید